کد خبر : 31980
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1396 - 17:55

شهردار شهر کليشادوسودرجان مطرح کرد

۶۵درصد تخفیف عوارض شهری برای متقاضیان نوسازی در بافت فرسوده

۶۵درصد تخفیف عوارض شهری برای متقاضیان نوسازی در بافت فرسوده
شهرداری در راستای احیاء، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده، تخفیف 65 درصدی عوارض شهری برای نوسازی منازلی که در این بافت قرار دارد، در نظر گرفته است.

ساعدی شهردار شهر کلیشادوسودرجان مطرح کرد: شهرداری در راستای احیاء، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده، تخفیف ۶۵ درصدی عوارض شهری برای نوسازی منازلی که در این بافت قرار دارد، در نظر گرفته است.
وی بااشاره به اینکه شهر کلیشادوسودرجان دارای ۱۵۹ هکتار بافت های فرسوده است افزود: بافت های فرسوده اغلب در زمره مناطق محروم شهر از نظر اجتماعی، اقتصادی و کالبدی هستند و این امر باعث نارضایتی ساکنان، عدم پویایی و رونق حیات شهری در آنهاست.
در بافت های فرسوده ساختمانهای قدیمی، معابر کم عرض و نفوذ ناپذیر وجود دارد و این مهم نیز مشکلات بزرگی برای ساکنان این محدوده به وجود آورده است.
ساعدی با اشاره به اینکه شهرداری کلیشادوسودرجان تمهیدات ویژه ای برای احیا بافت فرسوده در نظر گرفته است، ادامه داد: شهرداری در راستای احیاء، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده، تخفیف ۶۵ درصدی عوارض بافت فرسوده برای منازلی که در این بافت قرار دارد، در نظر گرفته است بر این اساس متقاضیان می توانند با مراجعه به شهرداری و ارائه مدارک لازم تا پایان دی ماه سال جاری از این تسهیلات استفاده کنند.
وی در خصوص ارائه بسته تشویقی ساخت و ساز تصریح کرد: با توجه به ارائه بسته تشویقی۳۰ درصدی ساخت و ساز از سوی شهرداری کلیشادوسودرجان، شهروندان عزیز می تواند از این فرصت استفاده نمایند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc