کد خبر : 32047
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1396 - 20:39

شهرستان فلاورجان:

تجمع اعتراضی اصناف وبازاریان فلاورجان علیه اقدامات ساختار شکنان

تجمع اعتراضی اصناف وبازاریان فلاورجان علیه اقدامات ساختار شکنان
مراسم تجمع اصناف وبازاریان فلاورجان، در محکومیت اغتشاشات اخیر و آسیب رساندن آشوبگران به اموال عمومی ، به ویژه حادثه قهدریجان در محل مسجد جامع شهر فلاورجان برگزار شد.

مراسم تجمع اصناف وبازاریان فلاورجان، در محکومیت اغتشاشات اخیر و آسیب رساندن آشوبگران به اموال عمومی ، به ویژه حادثه قهدریجان و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسجد جامع شهر فلاورجان برگزار شد.
جمع کثیری از اصناف و بازاریان فلاورجان در اعتراض به اغتشاشات اخیر و آسیب رساندن آشوبگران به اموال عمومی به ویژه حادثه قهدریجان با تعطیل کردن مغازه های خود وتجمع در مسجد جامع شهر فلاورجان از دولت و قوه قضائیه در خواست کردند تا هرچه زودتر نسبت افرادی که موجب خدشه دار شدن چهره شهرستان فلاورجان در کشور و همچنین آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل شده اند شناسایی ومحاکمه شوند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح کشور نباشیم.
اصناف و بازاریان پس اعلام بیانیه در راهپیمایی مردم غیور و ولایتمدارشهرستان فلاورجان که در مسیر میدان انقلاب به سمت میدان آزادی شهر فلاورجان برگزار شد شرکت کردندو حماسه ای بزرگ را در تاریخ شهرستان شهدای خط شکن رقم زدند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc