کد خبر : 32439
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 - 10:47

اصفهان

راه اندازی سامانه پیامک ۱۱۰ برای دریافت گزارش های غیر فوریتی مردم

راه اندازی سامانه پیامک ۱۱۰ برای دریافت گزارش های غیر فوریتی مردم
معاون عمليات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از راه اندازی سامانه پيامك 110 برای دريافت اخبار و گزارش هاي غير فوريتی مردم خبر داد.

سرهنگ” علی ملکی آهنگران اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندانی که به هر دلیلی قادر به برقراری تماس با این مرکز نیستند سامانه پیامک ۱۱۰ راه اندازی شده است.

وی افزود: شهروندان از این پس تمام اخبار ، اطلاعات و گزارش های غیر فورتی که نیاز به حضور سریع ماموران پلیس در صحنه نیست فقط به این شماره پیامک بزنند و از برقراری تماس مستقیم با شماره ۱۱۰ خودداری کنند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تفکیک اخبار فوریتی از غیر فوریتی توسط مردم باعث افزایش کیفیت در خدمت رسانی پلیس به شهروندان نیازمند و حادثه دیده می شود اظهار داشت: مردم باید بدانند اگر ماموری برای یک تماس غیر فوریتی در محل حاضر شود همان لحظه ممکن است فرد دیگری با ۱۱۰ تماس فوریتی گرفته و نیاز مبرم به حضور مامور در صحنه داشته باشد.
وی عنوان کرد: زمان رسیدگی به پیام های غیر فوریتی از یک تا ۱۰ روز است که پس از انجام مراحل لازم با فرد ارسال کننده پیام تماس گرفته می شود و نتیجه اقدامات صورت گرفته به وی اطلاع داده می شود.
سرهنگ آهنگران اخبار غیر فوریتی را شامل محل های توزیع و زمان احتمالی خرید و فروش مواد مخدر و مصرف معتادان، اطلاعات در مورد محل تخلیه بار کالای قاچاق، محل های اختفای افراد شرور تحت تعقیب که نیاز به بررسی های میدانی ماموران دارد، اخباری که احتمال سرقت در زمان و روز خاصی می دهد، سرقت هایی که زمان آن گذشته ، سرقت منزل، مغازه و داخل خودرو ، کیف قاپی و …که سارق در محل حضور ندارد، اخباری که حکایت از احتمال وقوع نزاع و درگیری بین دو گروه دارد، اخبار در مورد محل های فساد و قمار و … که نیاز به بررسی میدانی دارد ، اعلام کرد.
وی افزود: سرقت هایی که در حال وقوع بوده و سارق در محل باشد، سرقت بانک، سرقت مسلحانه و به عنف، زورگیری، سرقت از طلافروشی و اماکن مهم، تظاهر به عمل حرام مانند بی حجابی در انظار عمومی، مزاحمت برای نوامس، مزاحمت کارناوال های عروسی، قتل، ضرب و جرح عمدی، نزاع های فردی و جمعی در انظار عمومی، گروگانگیری، اسیدپاشی،درگیری مسلحانه و ایجاد نا امنی، حمل، توزیع و مصرف مواد مخدر در ملاء عام ، آتش سوزی و انفجارهای عمدی و غیر عمدی و انسداد معابر در اثر حوادث طبیعی جزو اخبار فوریتی است.
این مقام مسئول با بیان اینکه شهروندان فقط در موارد فوریتی با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند اظهار داشت: شهروندان بین موارد فوریتی و غیر فوریتی تفاوتی قائل نیستند و توقع دارند ماموران برای هر موضوعی که تماس می گیرند در محل حاضر شوند در حالی که موضوعات در این سامانه تفکیک شده و درموارد غیر فوریتی ماموران با زمان متناسب از نیم ساعت تا یکساعت در محل حاضر می شوند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc