کد خبر : 32514
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1396 - 12:27

شهرستان فلاورجان:

شهر های فلاورجان جلوه گاه تجدیدمیثاق باانقلاب/۲۲بهمن تماشایی در شهرستان شهدای خط شکن

شهر های فلاورجان جلوه گاه تجدیدمیثاق باانقلاب/۲۲بهمن تماشایی در شهرستان شهدای خط شکن
مردم شهرستان فلاورجان از مردم شهر قهدریجان شهر کشاورزان نمونه ،شهر تاریخی پیربکران و.... دیگر شهر ها به میدان آمده و حماسه حضور دیگری خلق کردند.

شهر های فلاورجان جلوه گاه تجدیدمیثاق باانقلاب/۲۲بهمن تماشایی در شهرستان شهدای خط شکن
مردم شهرستان فلاورجان از مردم شهر قهدریجان شهر کشاورزان نمونه ،شهر تاریخی پیربکران و…. دیگر شهر ها به میدان آمده و حماسه حضور دیگری خلق کردند.
 
صبح ۲۲ بهمن ۹۶در شهرستان فلاورجان حال و هوای دیگری داشت. مردم همیشه در صحنه این شهرستان در شهرهای مختلف که همواره با تقدیم ۱۳۰۰ شهید خط شکن نشان داده اند تنها هدفشان ایستادن پای آرمان های نظام اسلامی است، امروز هم مانند تمام ۳۹ بهمنی که پشت سر گذاشته اند، به خیابان ها آمده بودند تا همصدا با مردم سراسر کشور بانگ بلند استکبار ستیزی را سر دهند.
 
صحبت از ۲۲ بهمن که می شود دیگر پیر و جوان و زن و مرد نمی شناسد. همه و همه به میدان می آیند. میدانی که از همان روزهای به ثمر نشستن انقلاب تا به امروز چشم دشمنان به آن بوده تا اندکی سرتاسراز حضور و حمایت مردم از انقلابشان کاسته شود و هربار مردم با حضور پرشور خود دشمن را از این خیال خام مأیوس کرده اند.
صفوف به هم فشرده این راهپیمایی در جای جای این شهرستان شرکت کنندگان از کودک و نوجوان تا جوانان و کهنسالان، همه و همه دست به دست همه دادند و با مشت های گره کرده و فریاد الله اکبر به جهانیان فهماندند که تا آخرین قطره خون پای این نظام اسلامی ایستاده اند. و با سر دادن شعارهای انقلابی باردیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده و با آن ها تجدید بیعت کردند.
سردار مرتضی قربانی از فرماندهان عالی رتبه دفاع مقدس به عنوان سخنران سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر فلاورجان بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc