کد خبر : 32822
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396 - 15:39

گزیده ای از بیانات ائمه جمعه شهرستان فلاورجان؛

مردم درعین وفاداری به نظام می توانند ازعملکرد ضعیف مسئولین گلایه و انتقاد کنند

مسئولان بدانند که خادم این مردم هستند و باید خواسته های مشروع آنان را پاسخگو باشند. مردم می توانند از مسئولین بخاطر عملکرد ضعیف گلایه و انتقاد کنند. در عین این که به اصل نظام وفادارهستند، تفکیک این دو نشان از بصیرت و دقت مردم ایران دارد.

ائمه جمعه شهرهای شهرستان فلاورجان در خطبه‌های این هفته به جنایت خیابان پاسداران تهران به دست تعدادی از دراویش اشاره کرده ضمن محکوم کردن آن   از دستگاه قضا خواستار برخورد قاطع با این جنایتکاران شدند و گفتند: ایجادکنندگان ناهنجاری و بی نظمی در جامعه، حقوق سایر افراد و شهروندان را تضییع کرده و زمینه تحقق اهداف دشمن را فراهم می سازند.
امامان جمعه شهرهای شهرستان فلاورجان همچنین به حادثه هواپیمایی تهران یاسوج اشاره و ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان گفتند: مسئولان بایستی به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت داشته باشند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.
خطیبان جمعه شهرستان فلاورجان  به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان نیز اشاره و اشرافی‌گری و دل سپردن به بیگانگان را از جمله آفت‌های انقلاب دانستند.همچنین خطاب به مسئولان گفتند: مسئولان بدانند که خادم این مردم هستند و باید خواسته های مشروع آنان را پاسخگو باشند.
آنها با بیان اینکه مقام معظم رهبری دومین هشدار را انتقاد از مسئولین دانستند و فرمودند: انتقاد از مسئولین با حمایت از نظام اسلامی قابل قبول است. مردم می توانند از مسئولین بخاطر عملکرد ضعیف گلایه و انتقاد کنند. در عین این که به اصل نظام وفادارهستند، تفکیک این دو نشان از بصیرت و دقت مردم ایران دارد.
ائمه جمعه درشهرستان فلاورجان باگرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی  شهیدان رجایی و باهنر  رابنیا نگذاران  نهاد امور تربیتی و تربیت اسلامی معرفی کردند که مهم‌ترین رسالت آن حراست از مرزهای اعتقادی بوده که ازاین طریق دانش‌آموزان میتوانند با ارزش‌های اسلامی آشنا شوند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc