کد خبر : 32894
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 11:32

شهرستان فلاورجان:

برگزاری محفل انس با قرآن در مدرسه معاد روستای علیشاهدان

برگزاری محفل انس با قرآن در مدرسه معاد روستای علیشاهدان
در ادامه رئیس اداره آموزش وپرورش بخش پیربکران ضمن تبریک هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان و تشییع 146 شهید عملیات خیبر سال 1362 در شهرستان فلاورجان، هدف از گرامی داشت چنین ایامی را ترویج فرهنگ قرآن، ایثار و الگو قرار دادن شهدا در زندگی روزمره بیان کرد.

محفل انس با قرآن در مدرسه معاد روستای علیشاهدان با حضور مسئولین آموزش وپرورش بخش پیربکران برگزار شد
در این مراسم  حجت الاسلام و المسلمین حسینی از اساتید قرآنی  با بیان نکات اخلاقی موجود در قرآن، و بیان سئوالاتی از سوره های قرآن، مسابقه ای برای دانش آموزان برگزار کرد.
در ادامه رئیس اداره آموزش وپرورش بخش پیربکران ضمن تبریک هفته فرهنگی شهرستان فلاورجان و تشییع ۱۴۶ شهید عملیات خیبر سال ۱۳۶۲ در شهرستان فلاورجان، هدف از گرامی داشت چنین ایامی را ترویج فرهنگ قرآن، ایثار و الگو قرار دادن شهدا در زندگی روزمره بیان کرد.

وی در ادامه به همایش شهید پژوهی پایه نهم در منطقه اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری چنین برنامه ای تحقیق و پژوهش درباره ایثارگران و شهدا و آشنایی با خانواده شهید معرفی کرد.
رئیس اداره درباره اهمیت قرآن خطاب به دانش آموزان گفت: امروز قرآن محور کارهاست و تمام آداب اسلامی، تربیت اسلامی و آداب و رسوم زندگی در قرآن آمده است. شما دانش آموزان سفیران خوبی در خانواده ها هستید. از شما دانش آموزان درخواست می کنم با خود و خانواده این عهد را ببندید که در روز یک صفحه قرآن همراه با معنی آن را با همراهی خانواده بخوانید. رموز زندگی در قرآن هست و با گذشت قرن ها هنوز قرآن در این زمینه حرف اول را میزند. با توجه به عصر دانایی امروز، دانایی، تفکر و معجزه جاوید قرآن ارمغان پیامبر به ما می باشد. باید اهل قرآن بود و به آن عمل کرد.
در پایان کارشناس قرآن، عترت و نماز با اشاره به بیان حضرت فاطمه زهرا(س) که از دنیای شما تلاوت قرآن را دوست دارم گفت: شما در آینده هر پست و شغلی را پیش رو بگیرید با داشتن آموزه های دینی موفق تر هستید. شما دانش آموزان در نظر داشته باشید اگر تقوای الهی پیشه کنید خدا راهکارها و راه حل ها را به شما نشان خواهد داد و شما در انجام امور مربوط به خود موفق خواهید بود.
این جلسه با اهدای هدیه به دانش آموزان برنده مسابقه مربوط به محفل قرآن به پایان رسید..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc