کد خبر : 33254
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 - 9:35

آئین معارفه شورای هیئات مذهبی در شهرستان فلاورجان برگزار شد

آئین معارفه  شورای هیئات مذهبی در شهرستان فلاورجان با حضورحجت الاسلام والمسلمین محمد قدوسی امام جمعه فلاورجان،اصغر هدایت فرماندار ،حجت الاسلام والمسلمین محمودمحمدی ،سرهنگ ابراهیمی ودیگرمسئولین ۲۲ اسفند در دفترامام جمعه فلاورجان برگزار شد. اصغر هدایت فرماندار فلاورجان به شیوه های فعالیت هیئات اشاره کرد اشاره کرد وگفت:عمده فعالیت هیئات مذهبی بوده و برای معرفی

آئین معارفه  شورای هیئات مذهبی در شهرستان فلاورجان با حضورحجت الاسلام والمسلمین محمد قدوسی امام جمعه فلاورجان،اصغر هدایت فرماندار ،حجت الاسلام والمسلمین محمودمحمدی ،سرهنگ ابراهیمی ودیگرمسئولین ۲۲ اسفند در دفترامام جمعه فلاورجان برگزار شد.
اصغر هدایت فرماندار فلاورجان به شیوه های فعالیت هیئات اشاره کرد اشاره کرد وگفت:عمده فعالیت هیئات مذهبی بوده و برای معرفی بیشتر می توانند با حضور در مراسم ملی به قدرت خود بیافزایند.
اسداله حاجی ابوالحسنی دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان فلاورجان در این معارفه اولویت اول این سازمان مردم نهاد با توجه به سخن مقام معظم رهبری  امام خامنه ای مد ظله العالی نسبت به زنده نگه داشتن یاد شهدا ،همکاری هیئات در اجرای هر چه باشکوه تر کنگره ملی ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان دانست و گفت:هر تلاشی که در راستای پیام رسانی شهدا نیاز باشد با تمام قوا در تمام عرصه ها حضور پررنگ خواهد داشت تا بوسیله این رسانه پیام کنگره ملی شهدای  خط شکن شهرستان را به تمام جهانیان برساند.
ابوالحسنی اولویت دوم  شورای هیئات مذهبی رااستفاده از پتانسیل عظیم هیئات مذهبی شهرستان دانست وگفت:این پتانسیل هنوز برای عموم شناخته شده نیست و تلاش ما معرفی این ظرفیت ها به مردم شهرستان فلاورجان می باشد.
وی همچنین افزود: یکی از وظایف شورای هیئات ساماندهی هیئات مذهبی می باشد که در سالهای اخیر به نحو مطلوبی در سامانه طوبی ثبت و ساماندهی شدند.
گفتنی است مهدی صادقی رئیس شورای هیئات درخواستی برای تهیه یک ساختمان مجزا برای تشکیل جلسات و مدیریت و ساماندهی ورسیدگی به مشکلات پیش روی هیئات مذهبی  و پیشرفت و توسعه هیئات مذهبی به مسئولین ارائه نمود.
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc