کد خبر : 33439
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 14:52

شهرستان شهدای خط شکن

اولین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان در گلزار شهدای شهر قهدریجان برگزار شد+تصاویر

اولین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان در گلزار شهدای شهر قهدریجان برگزار شد+تصاویر
: باتوجه به اینکه ۶۵درصد کاهش نزولات آسمانی را داشته ایم باید صرفه جویی و مدیریت بهینه آب را به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.

جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه بخشداران و مسئولین  شهرستان برگزار شد.
صبح امروز ۱۴ فروردین ماه،اولین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست مهندس اصغر هدایت فرماندار و با حضور حجت الاسلام  والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه ، اعضای شورای تامین و کلیه  اعضای شورای اداری پس  از ادای احترام  به مقام شامخ شهدا ی گرانقدر و عطر افشانی قبور مطهر آنها  ضمن تجدید میثاق با شهدا  ،امام و رهبری در محل سالن گلزار شهدای شهر قهدریجان برگزار شد.
مهندس اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان گفت : شروع این جلسه مهم در شهرستان فلاورجان با حضور در کنار مزار شهدا نقطه مثبتی است که در عمل بگوییم شهدا ، مسؤولان مدیون شما هستند و هیچ‌گاه یاد و خاطره‌ شما را  فراموش نخواهند کرد.
دریک فضای رقابتی سالم تولید واستفاده از کالای ایرانی را  به همه مسئولین ادارات سفارش می نمایم.

وی در ادامه  با بیان اینکه دریک فضای رقابتی سالم تولید واستفاده از کالای ایرانی را  به همه مسئولین ادارات سفارش می نمایم. افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سال جدید را به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کردند برای عمل به این شعار کلیه دستگاه اجرایی موظف شدند که  در حوزه‌های مختلف از کالاهای خارجی استفاده نکرده و باید تلاش کرد که این اتفاقات مبارک در جهت حمایت از تولید ملی در شهرستان فلاورجان نیز رخ دهد  چراکه پاشنه آشیل اقتصاد مقاومتی تولید کالای ایرانی است  و حمایت کالای باکیفیت ایرانی  باید مدنظر قرار گیرد.

فرماندار فلاورجان تأکید کرد: این قول را خواهیم داد که دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم چون سال‌های دفاع مقدس خط‌شکن باشند به این دلیل که فصل‌الخطاب رهبر معظم انقلاب است و عمل به منویات ایشان وظیفه ضروری است و  قطعاً نتیجه حمایت از شعار سال رشد اشتغال در شهرستان است که باید تلاش کرد هم چون سال‌های گذشته در حمایت از اشتغال گام‌های  مؤثری برداشته شود.

اصغرهدایت در ادامه  در ادامه ضمن تاکید برتکریم ارباب رجوع گفت:سه اولویت جدی توسط استاندار اصفهان تاکید وبه شهرستان ها هم ابلاغ گردیده که مهمترین آن بحث آب می باشد و دو محور دیگر بحث اشتغال و محیط زیست  است..
هدایت افزود: باتوجه به اینکه ۶۵درصد کاهش نزولات آسمانی را داشته ایم باید صرفه جویی و مدیریت بهینه آب را به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.
 


وی در ادامه به اهمیت  اشتغال و  حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: دومین و سومین مسئله  دارای اولویت در شهرستان فلاورجان حفظ و ایجاد اشتغال و حفظ محیط زیست می باشد که می بایست  مد نظر تمام ادارات  قرار گیرد.
ایشان با تاکید ویژه به کلیه مسئولین اجرائی شهرستان در خصوص حمایت از کالای ایرانی  گفت: همه ما  با عزم جدی و عملی باید در این عرصه  وارد و از تمام ظرفیت ها  در جهت  تحقق این موضوع مهم گام برداریم.
فرماندار فلاورجان در ادامه  با اشاره به کنگره ملی شهدای خط‌شکن فلاورجان یادآور شد: در اردیبهشت‌ماه امسال  شاهد برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان خواهیم بود و بار دیگر از همه‌ی  مردم و مسؤولان خواستاریم برای  برگزاری چنین رویداد مهمی دست‌به‌دست هم داده و از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکنند تا میزبان خوبی برای شقایق گلگون‌کفن دوران حماسه و دفاع باشیم.
وی در ادامه  ضمن تشکر از  ستاد خدمات شهرستان  و عوامل اجرائی که در این مدت  با ستاد همکاری نموده اند گفت: به لطف خدا تا  امروز هیچگونه حادثه  ای که  منجر به فوت گردد در شهرستان اتفاق نیافتاد و این   نشان دهنده عزمی است که با همکاری و همراهی بخشداران و  شهرداران، عوامل نیروی انتظامی ،پلیس راه، هلال احمر ،آتش نشانی ،میراث فرهنگی  ایجاد شده است و همچنین ۷۰ درصد از نقاط حادثه خیز شهرستان نیز اصلاح گردیده است.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان  در ادامه افزود:امسال  به لطف الهی در بخش گردشگری  و بازدید از آثار و ابنیه تاریخی رشد بسیار  بالایی داشتیم و حدود ۲۰۰ هزار نفر  از شهرستان بازدید و اقامت نیز داشته اند واین مطلب بیانگر  این است که  شهرستان ظرفیت بسیار بالایی دارد و می طلبد که  همه  دستگاه ها پای کار بیایند و بستر گردشگری را در شهرستان  با حمایت بخش خصوصی توسعه  دهند که خود در رشد و ایجاد اشتغال نیز موثر می باشد.
هدایت در ادامه از  اصحاب رسانه شهرستان  تشکر ویژه نمود و خواست که این ظرفیت مهم را در جهت توسعه و پیشرفت و معرفی شهرستان به  کل کشور به کار بگیرند.
ایشان در ادامه با انتقاد از  کمیته  فرهنگی گفت : با توجه به اینکه بسیاری از هنرمندان  ما  ظرفیت استانی و کشوری دارند  باید از وجود آنها در ایام نوروز در شهرستان استفاده می گردید.
 
گفتنی است اولین جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با تجدید میثاق ،شهدا مراسم غبار روبی وعطر افشانی در شهر قهدریجان برگزار شد.
لازم به ذکر است سخنزانی حجت الاسلام قدوسی امام جمعه فلاورجان وسخنرانی نماینده محترم مردم شریف شهرستان در جلسه شورای اداری درخصوص حمایت ازکالای داخلی و تاکید بر رعایت  استفاده  از آن  در دستگاه های دولتی و  خصوصا در خانواده ها  بود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc