کد خبر : 33695
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1397 - 17:25

شهرستان شهدای خط شکن

میزبانی فلاورجان در اولین دوره مسابقات کیک بوکسینگ IMAO استان اصفهان

میزبانی فلاورجان در  اولین دوره مسابقات کیک بوکسینگ IMAO استان اصفهان
اولین دوره مسابقات کیک بوکسینگ IMAO استان اصفهان گرامیداشت یاد و نام شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان با حضور قهرمانان این رشته در دو بخش آقایان و بانوان در سالن شهید رهنما مجموعه ورزشی شهید بهشتی فلاورجان برگزار خواهد شد.

به نقل روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان اولین دوره مسابقات کیک بوکسینگ IMAO استان اصفهان گرامیداشت یاد و نام شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان با حضور قهرمانان این رشته در دو بخش آقایان و بانوان در سالن شهید رهنما مجموعه ورزشی شهید بهشتی فلاورجان برگزار خواهد شد.
این دوره از مسابقات که برای اولین بار در سبک جدید کیک بوکسینگIMAO در استان اصفهان برگزار می شود که با پیگیری هارو تلاش های مصطفی اسلامی رئیس این سبک که از قهرمان رزمی جهان و شهرستان فلاورجان می باشند مقرر شد در تاریخ های ششم و هفتم اردیبهشت ماه در مرکز شهرستان فلاورجان برگزار شود .

مصطفی اسلامی این رشته را یکی از سبک های زیبا در ورزش رزمی دانست و گفت : خیلی از دوستان تلاش کردند که این مسابقات در مرکز استان برای اولین بار برگزار شود ولی باتوجه به استعداد های بالای ورزش های رزمی در شهرستان فلاورجان و حمایت های آقای رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان که وقتی درخواست داده شد خیلی سریع ایشان شرایط را جهت برگزاری مسابقات فراهم نمودند که مقرر شد در اواخر هفته آینده همشهریان عزیز در شهرستان فلاورجان شاهد رقابت های زیبای ورزشکاران این سبک جدید در دو بخش آقایان و بانوان باشند.
اسلامی در پایان افزود :با توجه به درخواست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان این رقابت ها به نام جام #شهدای_خط_شکن شهرستان فلاورجان نام گذاری گردید و انشالله در پایان نفرات برتر این مسابقات بعد از حضور در اردوهای تیم منتخب استان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc