کد خبر : 33906
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 15:37

شهرستان شهدای خط شکن

اولین جلسه ستاد زکات شهرستان فلاورجان برگزار شد

اولین  جلسه ستاد زکات شهرستان فلاورجان برگزار شد
حجت الاسلام رنجبر رئیس ستاد زکات استان اصفهان:جایگاه زکات بسیار جایگاه والایی است و باید  به اثرات آن  در همه مقاطع اضاره نموده  تا برکات  و ثمرات آن در زندگی مشهود گردد.

به نقل  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان،اولین جلسه ستاد زکات شهرستان  با حضور حجت الاسلام رنجبر رئیس ستاد زکات استان وبه ریاست امام جمعه فلاورجان و همچنین بخشداران و کلیه  اعضای ستاد در دفتر امام جمعه  تشکیل گردید.
 
در این جلسه طاهری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و دبیر ستاد زکات شهرستان بر  رشد ۲۵۰ درصدی زکات شهرستان نسبت به سال ۹۵  اشاره کرد و گفت: در سال ۹۵  با پیگیری های مستمر مبلغ حدود ۱۴۹ میلیون تومان و در سال ۹۶ مبلغ ۵۱۷ میلیون تومان زکات  جمع آوری شده است که  رشد بسیار خوبی داشته است.


در ادامه  حجت الاسلام قدوسی  امام جمعه فلاورجان  بر اثرات زکات و برکات آن در زندگی اشاره کرد و گفت  همه ما باید از خداوند متعال درخواست نزول برکات ،رحمت و به خصوص بارش باران الهی  مسئلت نمائیم و در این رابطه تا کنون حدود ۲ هزار دعای باران تهیه و به مساجد و اماکن مقدسه  وقت گردیده است.
در پایان رنجبر رئیس ستاد زکات استان گفت: جایگاه زکات بسیار جایگاه والایی است و باید  به اثرات آن  در همه مقاطع اضاره نموده  تا برکات  و ثمرات آن در زندگی مشهود گردد.
وی  با اشاره به  خشکسالی های اخیر  و  وضعیت معیشتی مردم  و بویژه  کشاورزان زحمتکش گفت :راه حل برون رفت از این مشکلات  فقط صدقه   و دادن زکات و ارتباط با خدا می باشد و  باید به  همدیگر رحم نمائیم و گره از مشکلات هم باز نمائیم تا خداوند نیز ما را مورد رحمت خود قرار دهد.
در ادامه  وی به بحث زکات فطره اشاره کرد و خاطر نشان ساخت هرکس خواست  زکات فطره جمع آوری نماید باید حتما از شورای زکات مجوز دریافت نماید.
وی افزود در سال گذشته ۳ هزار مجوز صادر گردیده و بنا بر پیش بینی ها امسال نیز قطعا تعداد مجوز ها بیشتر خواهد بود و باید فرهنگ سازی شود تا مردم به سوی پرداخت زکات مستحبی  گرایش پیدا نمایند.
در پایان از کسانی که در این امر خیر  زحمات بیشتری کشیده بودند تجلیل شد.
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc