کد خبر : 34078
تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1397 - 17:50

بمناسبت روز معلم ؛

پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

پیام تبریک  رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران  به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم
مجتبی سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در پیامی، فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه فرهنگیان زحمتکش و پرتلاش منطقه  پیربکران تبریک گفت

مجتبی سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در پیامی، فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه فرهنگیان زحمتکش و پرتلاش منطقه  پیربکران تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل است

به نام خدایی که برترین و آخرین رسول خود را مبعوث کرد.

سلام به درخت سبز وجودتان، به قلب های لبرسز از محبتتان و به اشتیاق عنیقتان برای یاری و همراهیتان.

تربیت نسلی فکور و با ایمان یکی از رسالت های مهم نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران است. برای تحقق این امر همواره نیازمند همکاران فرهنگی همدل و هم زبان هستیم.

راز موفقیت یک جامعه، یک کشور، یک ملت و یک امت و به راستی همه مردم جهان وجود معلمان توانمند و متعهد است. معلمانی که از خورشید نور گرفتند.

در  فرمایش انسان ساز  بنیانگذار  انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آمده است که هر مقداری که انسان عظمتش را زیادتر باشد، مسئولیتش زیادتر است و چون معلم عظمتش زیادتر است، مسئولیتش زیاد است، همان گونه که مقام معظم رهبری در بیانات گهر بار خود فرموده اند در بلندمدت، هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد. نقش معلم و مربی در جامعه ما، نقش طراز اول است.

در خاتمه ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام خجسته شعبانیه و به ویژه تقارن روز معلم با عید بزرگ نیمه شعبان، و سپاس ازمسئولین محترم، خیرین بزرگوار و اولیا ی ارجمند از تمامی معلمان و دانش آموزان که با تلاش وپشتکار خود در حوزه های متعدد آموزشی و پرورشی برگی  زرینی بر کارنامه افتخارات منطقه افزوده اند تشکر و قدردانی می نمایم .

         امید است فرهنگیان و معلمان منطقه پیربکران به عنوان متولیان اصلی نظام آموزش و پرورش همواره نقش  به سزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و شکوفایی  استعداد های آینده سازانداشته باشند.

                                                              مجتبی سهرابی

                                                رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc