کد خبر : 34104
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 18:24

شهرستان شهدای خط شکن

رونمایی از پوستر اولین جشنواره استانی نمایش طنز خیابانی دفاع مقدس در فلاورجان +پوستر

رونمایی از پوستر اولین جشنواره استانی نمایش طنز خیابانی دفاع مقدس در فلاورجان +پوستر
پوستر اولین جشنواره استانی نمایش طنز خیابانی دفاع مقدس با عنوان پاتک در در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان فلاورجان رونمایی شد.

پوستر اولین جشنواره استانی نمایش طنز خیابانی دفاع مقدس با عنوان پاتک یادبود  در در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان فلاورجان رونمایی شد.
رونمایی از پوستر اولین جشنواره استانی نمایش طنز خیابانی دفاع مقدس با عنوان پاتک در شهرستان فلاورجان با حضور نمایندگان رسانه‌های خبری وپرویز طاهری معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و سرهنگ فتحیان دبیر برگزاری نخستین جشنواره استانی نمایش طنز خیابانی دفاع مقدس ، نوید توکلی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان ورهنما مسئول کانون بسیج هنرمندان فلاورجان برگزار شد .

پرویز طاهری معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم عنوان کرد : باید از تمامی مسؤولان شهرستان فلاورجان به‌ ویژه بسیج هنرمندان تقدیر ویژه داشته باشیم که به‌ عنوان بازوی خوب اجرایی و فرهنگی در شهرستان حضور دارند و نتایج آن به لطف خداوند هر روز پرثمرتر از گذشته احساس می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان داشت: برگزاری جشنواره شعر شهدای خط‌شکن و همایش استانی تعزیه و سوگواری از جمله نمونه‌هایی است که تا سال‌های متمادی برای شهرستان فلاورجان به یادگار خواهد ماند به دلیل این‌که توانایی‌ها و استعدادهای این شهرستان فراتر از این است.
گفتنی است جشنواره پاتک  به یادبود شهید ابوالقاسم شمس که از هنرمندان نمایش شهرستان فلاورجان بوده است و در سال ١٣۶٠ در عملیات طریق القدس به شهادت رسید ، برگزار خواهد شد
برای نمایش در سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید 

.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc