کد خبر : 34413
تاریخ انتشار : جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 8:00

اعزام ۱۸۰ نفر خادم افتخاری امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان به زیارت حرم حضرت معصومه(س)

اعزام ۱۸۰ نفر خادم افتخاری امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان به زیارت حرم حضرت معصومه(س)

احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت: اعزام خادمان افتخاری امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان به اردوی سیاحتی و زیارتی قم و جمکران در راستای تقویت و ارتقاء سطح دینی و معرفتی و همچنین بالا بردن روحیه نشاط، تحرک، پویایی و برقراری ارتباط متقابل و مستمر و هدفمند خادمان این امامزاده

احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت: اعزام خادمان افتخاری امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان به اردوی سیاحتی و زیارتی قم و جمکران در راستای تقویت و ارتقاء سطح دینی و معرفتی و همچنین بالا بردن روحیه نشاط، تحرک، پویایی و برقراری ارتباط متقابل و مستمر و هدفمند خادمان این امامزاده عظیم الشان و شناخت و بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های آنها برگزار شد.
وی ادامه داد: بحمدالله برگزاری این اردوها مورد استقبال آنان قرار گرفت و طبق نظرسنجی و ارزیابی های صورت گرفته رضایت قابل توجه و رتبه بسیار خوب شرکت کنندگان در حوزه های مختلف اجرایی، محتوایی، پشتیبانی و اسکان و…. را به خود اختصاص داده است .
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: این اردوی زیارتی – فرهنگی از تاریخ ۳۰ فروردین ماه لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه در ۳ بازه زمانی و در بخش خواهران با حضور ۱۸۰ نفر از خادمان افتخاری و برندگان برنامه های فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید محمد برگزار شد.
وی اضافه کرد: نمونه هایی از برنامه های فرهنگی انجام شده در این اردو شامل برگزاری جلسات و حلقه های معرفت، برگزاری نشست های بین خادمان به منظور تبادل تجربیات بود که در ادامه نیز شرکت کنندگان در این اردو به صورت دسته جمعی در برنامه دعای کمیل در مسجد مقدس جمکران شرکت کردند و به همه افراد شرکت کننده نیز نمک تبرک آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران اهدا شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc