کد خبر : 34483
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 - 0:29

در جلسه روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان فلاورجان

اصحاب رسانه نسبت به بحران آب حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

غلامرضاقائدیها مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل  استانداری  اصفهان در جلسه روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان فلاورجان که در سالن اجتماعات فرمانداری فلاورجان با حضور فرماندار برگزار شده بود گفت:  با توجه بحران کم‌آبی در اصفهان، لازم است تا تمامی اقشار مردم به‌خصوص اصحاب رسانه نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

غلامرضاقائدیها مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل  استانداری  اصفهان در جلسه روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان فلاورجان که در سالن اجتماعات فرمانداری فلاورجان با حضور فرماندار برگزار شده بود گفت:  با توجه بحران کم‌آبی در اصفهان، لازم است تا تمامی اقشار مردم به‌خصوص اصحاب رسانه نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.
اگر روابط عمومی ها بتوانند یک ارتباط خوب و دوسویه و فعالی را در سازمان ایفا بکنند مطمعنا پویایی سازمان را در پی خواهد داشت.

،مهندس اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در جلسه روابط عمومی  های ادارات گفت:پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و آرزوی توفیق و بهره مندی از این ماه با برکت برای همگان دارم.

وی همچنین روز ۲۷ اردیبهشت ماه ،روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه حاضرین در جلسه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این جلسه در قالب یک کارگاه آموزشی خودش را نشان بدهد

وی در ادامه گفت :امروز اگرنتوانیم خودمان را متناسب با رشد وتوسعه و تکنولوژی همراه بکنیم بطبع نمی توانیم اهداف سازمانی خودمان را پوشش بدهیم .

امروزه روابط عمومی ها بعنوان چشم و چراغ دستگاه ها نقش بسزایی در رسیدن به اهداف سازمان واعتلای خدمات سازمان ، پویایی ،رشد و تلاش مدیران و کارکنان دستگاه ها قرار دارند.

اگر روابط عمومی ها بتوانند یک ارتباط خوب و دوسویه و فعالی را در سازمان ایفا بکنند مطمعنا پویایی سازمان را در پی خواهد داشت.

از انجایی که اعتقاد داریم روابط عمومی ها در انعکاس مسائل ،مباحث و مشکلات جامعه ،انعکاس ظرفیت ها توانمندیها ،استعداد ها ،داشته ها و خدمات دستگاه ها نقش کلیدی دارند و اگر این اتفاق بیافتد هدف سازمانی ما در رسیدن به اهداف تسهیل خواهد شد و باعث رسیدن به قوت اجتماعی و اقتدارمی شود.

این روزها خیلی ها دنبال هستند یاس و ناامیدی را به جامعه القاء نمایند و ما اگر نتوانیم عملکرد و دستاوردهای چهل سال انقلابمان را خوب برای مردم تبیین کنیم،کوتاهی کرده ایم.امروز جامعه ما نیاز به امید و نشاط دارد.نیاز به سرزندگی و بالندگی دارد و شما ها نقش تاثیرگذاری در این امر مهم دارید و باید هنرمندانه خدمات دستگاه ها را به مردم اطلاع رسانی نمائید.

وی در ادامه افزود: ما نباید به گونه ای عمل کنیم که افراد و جریان هایی که چشم دیدن نظام را ندارد فضایی داشته باشند که در این عرصه ها حرکت بکنند.

هدایت در ادامه گفت :در هر فضایی برویم توفیقاتی داشته ایم فضای علمی، ورزشی،کاری،هسته ای ،نانو و تکنولوژ هایی جدید کشور ما جایگاه دارد.

وی همچنین خاطر نشان ساخت:باید وقت بگذاریم هم وظیفه شرعی است و هم وظیفه قانونی است و هم وظیفه اخلاقی و انسانی است و این را می خواستم از محضر شما بخواهم که با قوت بیشتری به پیش حرکت نمائید.برویم به این سمت و سو.

اگر که ما عقب بمانیم از حوزه ارتباطات و ارتباط مان با جامعه ، مطمعنا هدف سازمان هدف وجامعه مان را تحقق نبخشیدیم انتظارات مردم را صادقانه بگیرید و منتقل بکنید به مدیرتان مشکلات را بگیرید منتقل بکنید شما آینه صاف هستید بین جامعه و مسئولین که اگر نقش خودتان را صادقانه اجرا بکنید در رسیدن به اهداف سازمان بی بدیل هستید و در حال حاضر موضوع آب هست که باید برویم به سمت فرهنگ سازگاری با کم آبی و آب شرب

وی درادامه در خصوص سازگاری با کم آبی گفت:همه باید کمک کنند و این شرایط خاص می باشد و ما می توانیم از همه این شرایط خاص عبور کنیم در استان و شهرستان جلسات خوبی برگزار شده با اصناف و فرهنگیان و غیره

خواهش ما از شما این است که در این حوزه تلاش کنید افکار مردم به سمت خوب استفاده کردن از آب و اسراف نکردن آب برود.

تلکیف شده ادارات ۳۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند اگر ما تا ۲۵ درصد کاهش مصرف نداشته باشیم در تابستان ممکن است با مشکلاتی روبرو شویم و استفاده از منابع محلی در دستور کار استان قرار گرفته است.

وی در ادامه به تفاهم نامه منعقد شده بین دو شهرستان فلاورجان اصفهان و محمود آباد مازندران اشاره کرد و گفت:به لحاظ ظرفیت ها در حوزه گردشگری و آثار تاریخی ظرفیت های بالقوه ای داریم، کارهای خوبی انجام گرفته در معرفی شهرستان در رفتن به سمت و سوی ایجاد بستر گردشگری،صدور مجوز ها اقدامات عمرانی ،فرهنگی ، و نقش شما در این عرصه بی نظیر است .

وی در ادامه گفت :با زحمات دکتر شیخی برای اولین بار یک تفاهم نامه با شهرستان محمود آباد در زمینه علمی ،فرهنگی ،گردشگری اتفاف افتاد ،کمیته های سه گانه آن تشکیل شده و افراد موثر و مفیدی را از بخش خصوص در حال شناسایی هستیم و از بعد ماه رمضان این تبادل توانمندی ها رقم می خورد که در این دو شهرستان اتفاق خواهد افتاد و به لحاظ نزدیکی به کلان شهر اصفهان که بستر گردشگری بسیار خوبی را در اختیاردارد و ما درشهرستان فلاورجان می توانیم ارتقاء ببخشیم و توانمندی های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

حوزه گردشگری به کمک ما آمده است اداره شهرستان تمرکز پیدا کرده است انشاالله در اعتبارات ۹۷ هم سعی می کنیم توجه ویژه داشته باشیم که دستگاه ها یک مسیری را در این هدف پیدا بکنند و بتوانیم از این ظرفیت خدادادی حسن استفاده را بکنیم .

مهندس هدایت افزود:۴۶۴ اثر فاخر در این شهرستان داریم که ۲۷ اثر ثبت ملی است و ۵۰ اثر آن در حال ثبت می باشد که دو اثر بقعه پیربکران و مسجد جامع اشترجان در لیست پیگیری برای ثبت در یونسکو می باشد وانتظار ما کمک شما برای معرفی این ظرفیت ها می باشد.

غلامرضا قائدی‌ها  در جلسه روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان فلاورجان که در سالن اجتماعات فرمانداری فلاورجان با حضور فرماندار برگزار شده بود گفت : رهبر معظم انقلاب فرمودند که رمضان بهشت خداوند در جهنم سوزان دنیای مادی است که امید است از این ماه بهترین استفاده را داشته باشیم

وی افزود: روز روابط عمومی‌ها را باید به‌تمامی فعالان ارتباطات و رسانه تبریک گفت چراکه اطلاع‌رسانی در دنیای امروز بیش از گذشته اهمیت دارد و مسؤولان باید قدردان زحمات اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها باشند.

با توجه بحران کم‌آبی در اصفهان، لازم است تا تمامی اقشار مردم به‌خصوص اصحاب رسانه نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشته باشند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان گفت: با توجه بحران کم‌آبی در اصفهان، لازم است تا تمامی اقشار مردم به‌خصوص اصحاب رسانه نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و روابط عمومی ادارات استانی نیز در جهت آگاه‌سازی مردم بکوشند.

وی ادامه داد: در دنیای امروز فرآیند اطلاع‌رسانی بسیار مهم است و اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها سربازان گمنام اطلاع‌رسانی هستند و نباید خدمات آنان را فراموش کرد.

قائدی‌ها خاطرنشان کرد: دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاع‌رسانی است و بدون آن نمی‌توان زندگی کرد و بزرگ‌ترین مجازات برای هر فرد این است که ارتباط او با دیگران قطع شود، در حالی‌ که این ارتباط به‌اندازه حیات انسان ارزشمند است.

وی اذعان داشت: در زمان حاضر از روابط عمومی به‌عنوان اکسیژن یاد می‌شود و همان‌طور که ارتباطات و رسانه مهم است انسان‌ها نیز با رفتار خود زبان گویای رسانه هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری فرآیند روابط عمومی‌ها یادآور شد: بحث اطلاع‌رسانی سابقه‌ای بسیار طولانی حتی در تاریخ اسلام دارد که البته به‌نوعی دیگر به منصه ظهور می‌رسید که به‌عنوان نمونه حادثه غمناک عاشورا رامی توان نام برد که مشاهده می‌کنید هنوز این حادثه تاریخی نه‌تنها در میان مسلمانان بلکه عموم مردم جهان به‌خوبی شناخته می‌شود و این خود نشان‌دهنده اهمیت فعالیت رسانه است که البته در آن زمان تحت عنوان قالبی دیگر بیان می‌شد.

وی تأکید کرد: زمانی روابط عمومی‌ها مناسبتی و تشریفاتی بودند و یا به مخاطب خاص و یک‌طرفه محدود می‌شدند و در جهت تکامل و اغناسازی پیش رفت تا این‌که امروزه تا مرحله ارتباط دوطرفه پیش رفت.

قائدی‌ها بیان داشت: روابط عمومی در تعریف امروزی یک عنصر استراتژیک در سازمان‌ است و اگر مدیر مربوطه نگاهی به‌ غیر از این داشته باشد موفق نخواهد شد؛ سیاست دولت در این موضوع تعامل است و نه تقابل و مهم‌تر از آن شفاف‌سازی است.

وی در پایان ابراز کرد: لازم است نگرش به رسانه‌ها و جایگاه آنان تغییر پیدا کند تا در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و آگاهی آنان گام‌های مؤثری برداشته شود چراکه موفقیت بدون روابط عمومی و اطلاع‌رسانی خوب یک آرزوی بد است

تصاویر

 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc