کد خبر : 34663
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 12:20

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان عنوان کرد :

تعلیم و تربیت فرایندی مداوم و مستمر است و تعطیلات پایان سال نباید توقفی برای روند تعلیم و تربیت باشد

مدیر آموزش و پرورش همچنبن اظهار امیدواری نمود در زمینه استفاده از اوقات فراغت دانش آموزان آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین دستگاه متولی این امر و سازمان های دیگر نقش حمایتی و کمک دهنده داشته باشند.

جلسه ی ستاد اوقات فراغت در تعطیلات پایان سال با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان و تعدادی از اعضای این ستاد، در سالن اجتماعات امیرکبیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار گردید.
در این جلسه مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه، اظهار داشت :« تعلیم و تربیت فرایندی مداوم و مستمر است و تعطیلات پایان سال نباید توقفی برای روند تعلیم و تربیت باشد ».
ایشان با بیان اینکه فراغت از تحصیل معنا ندارد در خصوص ضرورت استمرار فعالیتها و برنامه های تربیتی اوقات فراغت فصل تابستان دانش آموزان در طول سال تحصیلی عنوان نمود :« برنامه هایی که برای تعطیلات تابستان دانش آموزان طراحی و اجرا می گردد باید در طول سال تحصیلی استمرار داشته باشدو شامل تعطیلات آخر هفته هم باشد تا نتیجه مورد انتظار حاصل شود».
مدیر آموزش و پرورش همچنبن اظهار امیدواری نمود در زمینه استفاده از اوقات فراغت دانش آموزان آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین دستگاه متولی این امر و سازمان های دیگر نقش حمایتی و کمک دهنده داشته باشند.
در ادامه این جلسه مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش و مدیر کانون سبحان ضمن تشریح فعالیتهای انجام شده، در طول سال تحصیلی ، برنامه های پیشنهادی خود را برای فصل تابستان مطرح نمودند .
همچنین کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ،فهرست برنامه های ورزشی در نظر گرفته شده در رشته های مختلف را ارائه نمود . در پایان، حاضرین در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط بابرنامه های پیشنهادی ، جهت اجرای مطلوب برنامه ها ارائه نمودند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc