کد خبر : 34826
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 - 10:09

شهرستان فلاورجان:

فرماندار فلاورجان به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)و ۱۵ خردادپیام تسلیتی صادرکرد

فرماندار فلاورجان به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)و ۱۵ خردادپیام تسلیتی صادرکرد
فرماندارفلاورجان فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.

اصغر هدایت فرماندارشهرستان شهدای خط شکن فلاورجان با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره)، فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.
۱۴ خرداد، سالروز ارتحال امام راحل عظیم الشأن و قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد ، گرامی داشته و ان شاءا… با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری مد ظله العالی، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.
دوران‌ حیات‌ مبارک‌ امام‌ خمینی‌ (رضوان‌ الله‌تعالی‌علیه‌)، الگو و نمونه‌ی‌ حیات‌ جامعه‌ی‌ انقلابی‌ ماست‌ و خطوط اصلی‌ انقلاب‌، همان‌ است‌ که‌ امام‌ ترسیم‌ فرموده‌ است‌. دشمنان‌ کوردل‌ که‌ گمان‌ کردند با فقدان‌ امام‌ خمینی‌، دوران‌ جدید با مشخصاتی‌ متمایز از دوران‌ امام‌ خمینی‌ (قدس‌سره الشریف‌) آغاز شده‌ است‌، سخت‌ در اشتباهند.
امام‌ خمینی‌، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ ، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌. امام امت‌ و شاگردان‌ او که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیاض‌ آن‌ موجود ملکوتی‌ سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن‌ جسته‌اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملتهای‌ دیگر، حتی‌ ملتهای‌ غیرمسلمان‌، نسخه‌ی‌ تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ قائد عظیم‌ را مایه‌ی‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ یافته‌اند.
امروز به‌ برکت‌ نهضت‌ آن‌ یگانه‌ی‌ دوران‌، مسلمانان‌ در همه‌جا بیدار شده‌ و کاخ‌ امپراتوریهای‌ سلطه‌ی‌ ظالمانه‌، رو به‌ ویرانی‌ نهاده‌ است‌. ملتها ارزش‌ قیام‌ ملی‌ را دریافته‌ و غلبه‌ی‌ خون‌ بر شمشیر را تجربه‌ می‌کنند و همه‌ در همه‌جا، چشم‌ به‌ ملت‌ مقاوم‌ ونستوه‌ ایران‌ دوخته‌اند.
در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی جاودانه دارد راهش مستدام و پر رهرو باد.

اصغر هدایت

فرماندار شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc