کد خبر : 35048
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1397 - 19:07

در کشور روسیه برگزار شد

کسب مقام دومی محمد نظرزاده در مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان در روسیه

کسب مقام دومی محمد نظرزاده در  مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان در روسیه
 محمد نظرزاده  کشتی گیر ارزنده و شایسته شهرستان فلاورجان موفق شد مدال نقره  وزن  ۹۷ کیلوگرم را از آن خود کند

در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوا که در ولادیمیر روسیه برگزار شد   ؛  محمد نظرزاده  کشتی گیر ارزنده و شایسته شهرستان فلاورجان موفق شد مدال نقره  وزن  ۹۷ کیلوگرم را از آن خود کند.

در این رقابتها  به میزبانی ولادیمیر کشور روسیه   برگزار شد که در پایان تیم ایران با کسب ۱۵۰ امتیاز و بعد از تیم های روسیه و ترکیه بر سکوی سوم ایستاد.

محمد نظرزاده  کشتی گیر ارزنده و شایسته شهرستان فلاورجان  در وزن ۹۷ کیلوگرم در مسابقه با کشتی گیر ترک ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان که خود از قهرمانان کشتی آسیا و جهان است در پیامی کسب اولین مدال جهانی تاریخ کشتی شهرستان فلاورجان توسط محمد نظرزاده را تبریک گفت
متن پیام رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان به این شرح است.

در آخرین ساعات ماه پرخیر و برکت رمضان ودر آستانه عیدسعیدفطر بار دیگر یکی ازجوانان شهرستان فلاورجان درعرصه ورزش و در میدان بزرگ رقابت های جهانی خوش درخشید و شایستگی جوانان ایرانی را به رخ دنیا کشاند و نشان داد آینده کشتی دنیا همچنان در ید قدرت پهلوانان ایرانی خواهد ماند.

این موفقیت تاریخی و ارزشمند در مسابقات جهانی که همزمان با رویداد بزرگ جام جهانی فوتبال در کشور روسیه برگزار می شودرا به محمد نظر زاده عزیز ؛ خانواده محترمشان ؛ مربیان و همچنین جامعه بزرگ ورزش شهرستان استان و کشور به ویژه خانواده کشتی شهرستان تبریگ می گویم و از خداوند متعال سلامتی روح و جسم و استمرار موفقیت های همه ورزشکاران افتخار آفرین کشورمان بخصوص‌ جوانان فلاورجانی را مسئلت دارم.

انشالله در روزهای آینده به لطف الهی و دعای خیر مردم دیگر جوان برومند شهرستان فلاورجان علی عباسپور عزیز هم بتواند در رقابت های کشتی آزاد باعث به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس و طنین سرود ملی ایران اسلامی در جهان شود .

رحمان رئیسی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc