کد خبر : 35134
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 - 12:08

هدایت فرماندارفلاورجان مطرح کرد:

لزوم ثبت به موقع وقایع حیاتی/ عامل رشد و شکوفایی هر کشورثبت وقایع حیاتی است

لزوم ثبت به موقع وقایع حیاتی/ عامل رشد و شکوفایی هر کشورثبت وقایع حیاتی است
ثبت به موقع وقایع حیاتی در امور توسعه‌ ای شهرستان امری لازم وضروری می باشدکه برای ثبت وقایع حیاتی باید فرهنگ سازی شده و لزوم مبادرت به این امر آن هم در کوتاه ترین زمان باید برای عموم مردم تبیین و آگاه سازی شود،چرا که ثبت به موقع وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی هر کشور می تواند باشد.

صبح امروزدومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان فلاورجان به ریاست اصغرهدایت فرماندار و اعضای شورای هماهنگی در  فرمانداری فلاورجان برگزار گردید.

 هدایت فرماندار شهرستان در این جلسه اظهار داشت : با توجه به اقداماتی که تاکنون در جهت ثبت بهنگام وقایع حیاتی صورت پذیرفته مسئولان شهرستان باید عنایت ویژه و بیشتری به این مقوله مهم داشته باشند.
وی با تأکید بر نقش محوری ثبت به موقع وقایع حیاتی در امور توسعه‌ ای شهرستان ، استخراج آمار دقیق و منظم وقایع مربوط به آنان را رکن مهمی در دقت برنامه‌ریزی‌ها دانست و افزود: برای ثبت وقایع حیاتی باید فرهنگ سازی شده و لزوم مبادرت به این امر آن هم در کوتاه ترین زمان باید برای عموم مردم تبیین و آگاه سازی شود،چرا که ثبت به موقع وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی هر کشور می تواند باشد.

وی در ادامه افزود: سیاست های کلی این طرح ابلاغ و در دستور جدّی کار قرار گرفته ودر این طرح آسیب های اجتماعی اولویت اول کار قرار گرفته است.

فرماندارفلاورجان بر تشکیل کمیته ها تاکید و گفت:هر چه سریعتر کمیته هایی که زیر مجموعه این طرح در دستور العمل ابلاغ گردیده است در اولویت کار قرار گیرد.

هدایت به عملکرد طرح کرامت اشاره کرد و گفت : در این مدتی که طرح کرامت در شهرستان در حال اجراست به نتایج خوبی دست پیدا کرده ایم و می توانیم در بحث های آسیب های اجتماعی بخصوص بحث طلاق و … با همکاری و همراهی همه دستگاه ها ،سازمانهای مردم نهاد، کانون های فرهنگی و…   از تجربیات این طرح استفاده نموده تا به رشد بهتری در شهرستان دست پیدا کنیم.

در ادامه مرتضی صادقی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فلاورجان نیزگزارشی از ثبت وقایع حیاتی چهارگانه وآمار عملکردی از سال ۹۲ تا ۹۵ ارائه نمود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc