کد خبر : 35377
تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1397 - 20:14

(۸ تیر) انجام شد

حضور علی ساعدی سرپرست فرمانداری فلاورجان در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه فلاورجان

حضور علی ساعدی سرپرست فرمانداری فلاورجان در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه فلاورجان
حجت الاسلام والمسلمین قدوسی انتصاب علی ساعدی فرماندار جدید شهرستان فلاورجان را تبریک گفت و از زحمات اصغر هدایت فرماندار قبلی تقدیر و تشکر کرد.

علی ساعدی سرپرست فرمانداری فلاورجان پس از حضور درنماز جمعه با حجت الاسلام والمسلمین قدوسی (۸ تیر) در دفتر امام جمعه دیدار کرد.
علی ساعدی سرپرست فرمانداری فلاورجان بهمراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان در نماز جمعه این هفته شهر فلاورجان حضور یافتند و پس از آن باتفاق سید جعفر موسوی معاون برنامه ریزی وعمرانی و عبایی بخشدار بخش پیربکران و همراهان در دفتر امام جمعه فلاورجان با حجت الاسلام والمسلمین قدوسی دیدار کردند.
حجت الاسلام والمسلمین قدوسی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به شهدای ۷ تیر و شهدای جنگ احد افزود:علت همه این اتفاق ها تفرقه است و مسئولین از این اتفاقات درس بگیرندو انسجام داشته باشند و پیروی از ولایت را مد نظر خود قرار دهند.
قدوسی با توجه به

سخنان رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی وحدت را مهم خواند و افزود: مهمترین مسئله در مقابل دشمن مسئله وحدت می باشد از جمله وحدت ملی،وحدت اجتماعی و غیره که باعث بهبود در روند خدمت به جامعه می باشد.
وی انتصاب علی ساعدی فرماندار جدید شهرستان فلاورجان را تبریک گفت و از زحمات اصغر هدایت فرماندار قبلی تقدیر و تشکر کرد.
در پایان علی ساعدی فرماندار شهرستان به اتفاق سید جعفر موسوی معاون برنامه ریزی وعمرانی ، مهدی عبائی بخشدار و هیئت همراه در دفتر امام جمعه فلاورجان حضور یافتند و باحجت الاسلام والمسلمین قدوسی دیدار کردند که در این دیدار در مورد مسائل مهم شهرستان بحث وتبادل نظر شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc