کد خبر : 36213
تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1397 - 0:24

در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز

اجرای عملیات شستشوی درختان در سطح شهر فلاورجان

اجرای عملیات شستشوی درختان در سطح شهر فلاورجان
عملیات شستشوی درختان سطح شهر ده روز بعد از اتمام مرحله اول سمپاشی انجام می گیرد که این اقدامات نقش بسزایی درکنترل آفات ، کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از طغیان آفات و پدید آمدن طراوت در برگ درختان خواهد داشت .

معاونت اجرائی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان اذعان داشت : بعد از یک مرحله سمپاشی، عملیات شستشوی درختان سطح شهر آغازشد.
حجت اله رضائی هدف ازشستشوی درختان را حذف آلاینده های شهری از روی برگ ها و کنترل آفات و عوامل خسارت زا عنوان کرد و ادامه داد : در راستای بهبود وضعیت سبزینگی و حفظ طراوت درختان سطح شهر عملیات شستشوی درختان هر ساله در دو نوبت بعد از اتمام عملیات سمپاشی صورت می گیرد.
وی با بیان این مطلب افزود: عملیات شستشوی درختان سطح شهر ده روز بعد از اتمام مرحله اول سمپاشی انجام می گیرد که این اقدامات نقش بسزایی درکنترل آفات ، کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از طغیان آفات و پدید آمدن طراوت در برگ درختان خواهد داشت .
لازم به ذکر است در عملیات شستشوی درختان از سم کنه کش آبامکتین استفاده می شود که این سم با توجه به گرمای شدید هوا و وجود گرد و غبار بر روی درختان سطح شهر نقش بسزائی در کنترل آفات و بیماری های گیاهی و همچنین پاک شدن تاج درختان دارد .
معاونت اجرائی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان در پایان اعلام کرد : امیداوریم با تدابیر لازم بتوانیم درحفظ شادابی و طراوت فضای سبز شهرمان کوشا باشیم.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc