کد خبر : 36676
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1397 - 11:50

مدیر فرهنگی امامزاده سید محمد قهدریجان عنوان کرد:

برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در آستان امامزاده سید محمد (ع) قهدریجان

برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در آستان امامزاده سید محمد (ع) قهدریجان
مراسم معنوی دعای عرفه عصر روز سه شنبه ۳۰ مردادماه از ساعت 16 در مصلی امامزاده سید محمد قهدریجان برگزار می شود.

عباس آقایی مدیر فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید محمد قهدریجان اظهار داشت: دعای عرفه از معنویت بالایی برخوردار است و در شهرستان از رونق بالایی نیز برخوردار بوده است و دستگاههای مسئول باید برنامه ریزی لازم در این زمینه را داشته باشند.
وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورده و امروز جنگ اقتصادی به راه انداخته است. جنگ فرهنگی در دهه دوم انقلاب آغاز شد و قصد داشت نظام را ساقط کنند جوانان ما را فاسد و به فرهنگ مبتذل غرب بکشانند اما به فرموده رهبری همان سال اردوهای راهیان نور راه اندازی شد و سالیانه میلیون ها نفر به زیارت مشهد الشهدا مشرف می شوند.
آقایی در ادامه افزود آستان مقدس امامزاده سید محمد قهدریجان هر ساله با خیل عظیم زائران برای دعای عرفه رو برو است امسال هم نیز تدابیر و برنامه ریزی های لازم برای هر چه بهتر و با شکوه تر برگزار شدن این دعای معنوی صورت گرفته است .

مدیر فرهنگی امامزاده سید محمد قهدریجان افزود: با بیان اینکه برگزاری دعای عرفه یکی از کارهای فرهنگی است و ما را هم نوای حجاج در سرزمین مقدس عرفات می کند، یادآور شد: مراسم معنوی دعای عرفه عصر روز سه شنبه ۳۰ مردادماه از ساعت ۱۶ در مصلی امامزاده سید محمد قهدریجان برگزار می شود.
آقایی ادامه داد: : نماز عید قربان نیز روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه از ساعت شش و ۳۰ دقیقه در مصلی امامزاده سید محمد قهدریجان اقامه می شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc