کد خبر : 36975
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1397 - 17:42

نشست خبری سرپرست فرمانداری فلاورجان

هفته دولت فرصت ویژه ای است که خدمات به مردم معرفی شود

هفته دولت فرصت ویژه ای است که خدمات  به مردم معرفی شود
هفته دولت فرصت مناسبی است که خدمات ویژه به مردم معرفی شود چراکه اگر مردم بدانند مقام مسؤولی دغدغه آنان را دارد با آغوش باز پذیرفته و تا رسیدن به نتیجه مطلوب متولیان اجرایی را تنها نخواهند گذاشت

علی ساعدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: باید خداوند متعال را سپاس گفت که توفیق خدمت‌گزاری بیشتر به مردم  را نصیب کرده که امید است در این مسؤولیت خطیر موفق ظاهر شد .

وی با اشاره به سالروز ولایت‌عهدی امیرالمؤمنین  و عید سعید غدیر خم افزود: شخصیت بزرگ، مولای متقیان نمونه انسان کاملی است که توانست با رعایت عدالت و حق‌طلبی نحوه خدمت به مردم را به همگان نشان دهد که وجود بابرکت ایشان چراغ راه تمامی متولیان امر خدمت به مردم است.

سرپرست فرمانداری فلاورجان از نقش بزرگ اصحاب رسانه در جامعه  نام برد و ادامه داد: رسالت خبرنگاران  در جوامع امروزی بسیار مهم بوده چراکه آنان چشم تیزبین جامعه خواهند بود و با اعتماد ویژه مردمی که ایجاد می‌کنند این فرصت را فراهم ساخته که مشکلات و کم‌وکاستی‌ها به‌طور صریح و شفاف به گوش متولیان اجرایی برسد و تا به نتیجه رسیدن آن پیگیری خواهند کرد.

ساعدی با اشاره به نقش دولت در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم بیان کرد: دولت در زمینه‌های مختلف سعی کرده که مسائل و مشکلات را از نزدیک پیگیری کرده  و بتواند با نگاه نافذ خود در حل به‌موقع آن گام‌های مهمی بردارد.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است که خدمات ویژه به مردم معرفی شود چراکه اگر مردم بدانند مقام مسؤولی دغدغه آنان را دارد با آغوش باز پذیرفته و تا رسیدن به نتیجه مطلوب متولیان اجرایی را تنها نخواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: همه مسؤولان باید نهایت همکاری با اصحاب رسانه را داشته باشند و آنان را از خود دانسته و بدانند که این خبرنگاران هستند که زبان گویای مردم بوده و از ارائه و طرح و بحث موضوعات مختلف هدفی  به‌جز خدمت بیشتر به مردم ندارند.

سرپرست فرمانداری فلاورجان تأکید کرد: شهرستان فلاورجان ازجمله شهرستان‌هایی است  که مردم آن همواره ولایتمداری خود را به همگان ثابت کرده و تقدیم هزار و ۴۰۰ شهید خط‌شکن نمونه بزرگ رسالت مهم مردم این خطه است که به‌عنوان بالاترین نماینده عالی دولت در شهرستان از حضور تمامی جناح‌های فکری و سلایق گوناگون برای پیشرفت هرچه بهتر و درخور شایسته این مردم استقبال می‌کنم که با ارائه نظرات و پیشنهاد‌های  خود مدیران اجرایی شهرستان خود را تنها نگذارند.

وی با بیان این که پروژه‌هایی که در هفته دولت کلنگ‌زنی شده دارای زمان‌بندی هستند و تأمین اعتبارشده‌اند خاطرنشان کرد: در سفری که معاون  وزیر و معاون عمرانی استاندار به شهرستان فلاورجان در هفته دولت ۹ پروژه کلنگ‌زنی و ۲ پروژه افتتاح‌ شده است.

ساعدی ادامه داد: کلنگ‌زنی سالن چندمنظوره ورزشی ۲ هزارنفری فلاورجان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، کلنگ‌زنی ۱۰ زمین چمن مصنوعی، کلنگ‌زنی فاضلاب روستای طاد و سهروفیروزان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، کلنگ‌زنی ساختمان بخشداری پیربکران، کلنگ‌زنی ساختمان دهیاری جوجیل با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و کلنگ‌زنی ساختمان ۱۱۵ طاد و سهروفیروزان ازجمله این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با اداره کل راهداری استان درباره برطرف شدن نقاط پرحادثه شهرستان اظهار کرد: امید است با پیگیری‌های زیاد و پس از حضور ۲ معاون وزیر برای برطرف شدن مشکلات روشنایی پروژه جاده پیربکران_بهاران  روشنایی این جاده از میدان آبنیل به سمت پیربکران تا ۲۰ شهریور تکمیل شود و با حضور گروه کارشناسی از سوی مدیریت بحران برای استاندارد بودن  این جاده که دغدغه‌های مردمی نیز  نسبت به این موضوع  وجود دارد هرچه سریع‌تر رفع شود.

ساعدی  با اشاره به شرایط خشک‌سالی حاکم بر استان اصفهان بیان کرد: ۹۰ درصد مردم شهر قهدریجان کشاورز هستند و به دلیل خشکسالی آسیب‌دیده‌اند؛ البته آبی که در ماه گذشته به بخش‌هایی از شهرستان  رسید، بخشی از آسیب‌ها را پوشش داد اما لازم است تا کشت جایگزین برای کشاورزان زحمت‌کش قهدریجان معرفی شود که طرح‌های خوبی در حوزه معاونت اقتصادی استانداری اصفهان تدوین‌ شده و اعتباراتی هم در این موضوع  به شهرستان فلاورجان اختصاص‌یافته که امید است نتایج آن را شاهد باشیم.

سرپرست فرمانداری  فلاورجان با بیان این که دغدغه برای برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان وجود ندارد خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز  به‌واسطه جان‌فشانی شهدا و رزمندگان اسلام  بوده که امید است با اجرای این برنامه ملی قدم بزرگی برای ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برداشته که قطعاً مسؤولان اجرایی شهرستان نیز حمایت لازم را از برگزاری چنین کنگره مهمی  انجام خواهند داد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc