کد خبر : 37026
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 15:11

شهرستان شهدای خط شکن

فرهنگسرای غدیر شهر فلاورجان افتتاح شد+تصاویر

فرهنگسرای غدیر شهر فلاورجان افتتاح شد+تصاویر
فرهنگ‌سرای غدیر که به عنوان اولین فرهنگ‌سرای شهر افتتاح شده است ، در خیابان آزادگان، جنب ایستگاه آتش نشانی شهرداری فلاورجان واقع شده است.

، آیین گشایش فرهنگ‌سرای غدیر روز شنبه ۱۰ شهریورماه همزمان با هفته دولت و مناسبت آئینی عید سعید غدیر خم با حضور حاج آقا موسوی نماینده محترم مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ، علی ساعدی سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان ، حاج آقا قدوسی امام جمعه شهر فلاورجان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان و دیگر مدیران و مسئولین شهرستان برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران شهردار فلاورجان ضمن خوش آمد گویی به شهروندان عنوان کرد : این فرهنگسرا جهت غنی سازی اوقات فراغت شهرواندان و ایجاد فضایی برای تفریحات و سرگرمی های سالم در فصل تابستان راه اندازی شده است. و هدف آن پر کردن خلا فرهنگی در شهرستان و ایجاد فرصت‎های مناسب برای استفاده بهتر از اوقات فراغت جوانان به ویژه در زمینه مسائل تفریحی و مذهبی ایجاد شده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی با گرامی‌داشت هفته دولت و عید سعید غدیر خم گفت: اساس کار این فرهنگ‌سرا تبیین و گسترش فرهنگ شهروندی برای شهروندان است، همچنین امیدوارم چنین مجموعه‌ای بتواند تاثیرات مثبتی در سبک زندگی و فرهنگ عمومی شهروندان داشته باشد و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی همچنین عنوان کرد: هر جامعه‌ای بر اساس یک فرهنگی حرکت می‌کند و اگر آن فرهنگ کامل باشد، جامعه به سمت پیشرفت می‌رود.

وی در پایان گفت: از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان برای راه‌اندازی این فرهنگ‌سرا تشکر می‌کنم و از آقای مهندس جواد نصری می‌خواهم همه تلاشش را در این فرهنگ‌سرا به کار ببندد تا بتوانیم عقب ماندگی‌مان در این سال‌ها را جبران کنیم. از همه دست اندر کاران حوزه فرهنگی نیز سپاسگزارم و امیدوارم در راه اعتلای فرهنگ‌سرای تازه تأسیس بیش از پیش بکوشند.

فرهنگ‌سرای غدیر که به عنوان اولین فرهنگ‌سرای شهر افتتاح شده است ، در خیابان آزادگان، جنب ایستگاه آتش نشانی شهرداری فلاورجان واقع شده است.

ادامه تصاویر

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc