کد خبر : 37263
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 6:26

پیام رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران به مناسبت آغاز سال تحصیلی

پیام رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران به مناسبت آغاز سال تحصیلی
رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران به مناسب فرارسیدن سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:
رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران به مناسب فرارسیدن سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم، فرصتی برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین اسلام را تضمین کرده است. عاشورا نیز معلمی است که درس ذلت‌ گریزی و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را آموزش می دهد و حماسه‌ ای است که‌ در آن انسان‌هایی‌ عاشق‌ به‌ معراج‌ رفتند و از خود عزت‌ نفس‌ و کرامت‌ به یادگار گذاشتند. شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷مانند هر سال، با آغاز هفته دفاع مقدس، که یادآور دلاورمردی‌های مردم عزیز ماست، مقارن شده و امسال نیز با شروع ماه محرم، رنگ و بویی حسینی و عاشورایی  به خود گرفته و فضای ایران اسلامی سرشار از عطر جانبخش حماسه حسینی شده است.تقارن این مناسبت ها، رسالت ما در رسیدن به اهداف و آرمان های شهدا را سنگین‌تر می‌کند.

در آستانه سال تحصیلی ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت،به پیشگاه همه معلمان منطقه پیربکران و دست اندرکاران امر آموزش و پرورش و همه دانش آموزانی که با اشتیاق، گام درمسیر دانستن و آگاهی می گذارند و همچنین تمامی والدین بزرگواری که می کوشند تا مشکلات فرزندانشان را برای پیشرفت برطرف نمایند، درود می فرستم و بر عزم خود در حمایت و همراهی با آنان در پیمودن این مسیر ارزشمند تاکید می نمایم. امیدوارم امسال فرهنگیان فرهیخته منطقه و دانش آموزان عزیز  و خانواده های محترمشان با تلاش در راستای تحقق شعار “پویایی با تعالی و تدبیر” در یک بسیج همگانی بتوانند با بهره برداری از امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه، نقش ممتاز و متمایزی ایفا نمایند و رتبه علمی منطقه را به مراتب بالاتر در کشور ارتقا بخشند و با پیوند علم و ایمان و گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازند.

در پایان سربلندی و عزت روز افزون ایران اسلامی و توفیقات همیشگی دست اندر کاران تعلیم و تربیت را در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و رییس جمهور محترم، خواستارم و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان دستیابی به مدارج عالی علمی، سرافرازی و سعادت را خواهانم.

مجتبی سهرابی

                                                                                           رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران            

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc