کد خبر : 37275
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 12:56

شهردار فلاورجان عنوان کرد:

اقدامات شهرداری فلاورجان بمناسبت بازگشایی مدرسه‌ها+تصاویر

اقدامات شهرداری فلاورجان بمناسبت بازگشایی مدرسه‌ها+تصاویر
بمناسبت بازگشائی مدارس و همچنین به منظور زیباسازی، طراوت، ارتقای سطح سلامت و ایجاد نشاط روحی دانش آموزان کلیه پارکها و فضای های سبز سطح شهر گلکاری شد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت بازگشائی مدارس و همچنین به منظور زیباسازی، طراوت، ارتقای سطح سلامت و ایجاد نشاط روحی دانش آموزان کلیه پارکها و فضای های سبز سطح شهر گلکاری شد.
شهردار فلاورجان بیان این مطلب عنوان کرد: واحد فضای سبز شهرداری به منظور افزایش زیبایی بصری اقدام به گلکاری باغچه های سطح شهر از جمله میادین و فضاهای سبز و پارکهای سطح شهر به متراز تقریبی ۱۵۰۰۰ مترمربع وباگونه های مختلف داوودی، رز و کلم زینتی گل کاری نموده است.


وی ادامه داد: گل های استفاده شده جهت گلکاری سطح شهر از تولیدات گلخانه شهرداری بوده است که با استفاده از آن تا حد زیادی در هزینه های جاری صرفه جویی شده است.
مهندس جواد نصری با اشاره به گلکاری های گسترده در سطح شهر گفت: از شهروندان انتظار داریم برای حفظ و زیبایی هر چه بیشتر گلها و فضای سبز سطح شهر تلاش کنند.
شهردار فلاورجان با اشاره به نقش شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز گفت: یکی از مسائل عمده فضای سبز که در شرایط اقلیمی موجود نیاز به صرف هزینه و مراقبت مستمر دارد، مسئله نگهداری و توسعه فضای سبز است .
وی در پایان افزود: شهروندان باید با همیاری، با وضعیت کم آبی موجود فضای سبز اعم از مشجر، چمنکاری، گلکاری، آبنما و سایر وسایل رفاهی را تا سرحد امکان بصورت طبیعی و شاداب و زنده نگه دارند ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc