کد خبر : 37300
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 - 15:15

تاپایان سال

بهره مندی ۲۹ روستای شهرستان فلاورجان از اینترنت نسل ۳و۴

بهره مندی ۲۹ روستای شهرستان فلاورجان از اینترنت نسل ۳و۴
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درشورای اداری شهرستان فلاورجان گفت: 29روستای شهرستان فلاورجان تا پایان سال از اینترنت نسل 4 برخوردار می شوند.

جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان شامگاه دوشنبه باحضورمحمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، علی ساعدی سرپرست فرمانداری ،حجه الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان ودیگرمسئولین شهرستان در جوار امامزادگان حضرت قاسم و حضرت حمزه(ع) شهر ایمانشهر برگزار شد

محمدجواد آذری جهرمی اظهار داشت:: درهفت روستای شهرستان فلاورجان نیازمند دستگاه ای. تی. ام می باشد که۳ روستا تا پایان سال جاری و ما بقی تا پایان سال آینده راه‌اندازی می‌شود

وی افزود: در۱۹ روستای شهرستان فلاورجان  نیازمند گسترش پهنای باند اینرنت نسل ۳ و ۴ تلفن همراه می باشند که این موضوع تا پایان سال رفع  خواهدشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بااشاره به  مشکل محدودیت ثبت نام خط تلفن ثابت در ۲۸شهر و روستای شهرستان فلاورجان  گفت: از امروز این مشکل برطرف می گردد ومردم می‌توانند تلفن ثابت با فیبر نوری به قیمت ۲۰۰ هزار تومان ثبت نام کنند.
وی با اشاره به توسعه تلفن ثابت در این شهرستان افزود: در هفت روستای شهرستان فلاورجان خط تلفن جی اس ام وجود دارد و تا پایان سال۹۸ تمام این هفت روستا هم مجهز به تلفن کابلی می شوند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آمار بیکاری در این شهرستان بیش از ۳۰درصد است که باید برای رفع این معضل تدابیری اندیشید.
حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی افزود: ۹۰درصد مردم شهر قهدریجان از توابع فلاورجان کشاورز و بیکار هستند.
وی همچنین گفت: طرح های مخابراتی در قهدریجان توسعه نیافته و از شرکت مخابرات به عنوان شرکت وابسته به بخش خصوصی انتظار ارائه خدمات مطلوب تری داریم.
علی ساعدی سرپرست فرمانداری فلاورجان هم گفت: مشکلاتی همچون سرعت کم، نبود کیفیت مکالمه و نبود امنیت مکالمه ای نارضایتی مردم را به دنبال شده و خواستار واگذاری خط تلفن کابلی هستند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc