کد خبر : 37523
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 23:06

دارالقرآن الکریم فلاورجان:

برگزاری جشن اختتامیه کلاس های اوقات فراغت تابستانه دارالقرآن فلاورجان

برگزاری جشن اختتامیه کلاس های اوقات فراغت تابستانه دارالقرآن فلاورجان
جشن اختتامیه کلاس‌های تابستانه‌ی دارالقرآن آل‌یس فلاورجان با حضور اعضا برگزارشد.

جشن اختتامیه کلاس‌های تابستانه‌ی دارالقرآن آل‌یس فلاورجان ۲۰ شهریور ساعت ۹ صبح با برنامه های شاد و اهدای جوایز به نفرات برتر با حضور اعضا برگزارشد.
در تابستان همه مؤسسات قرآنی و مراکز آموزشی به پر کردن اوقات فراغت نوجوانان مشغول بودند که در این میان دارالقرآن آل‌ یس شهرستان فلاورجان  از غافله عقب نماند و برنامه‌هایی فرهنگی، قرآنی را برای کودکان و بزرگسالان برگزار کرد.

براین اساس، دوره‌های آموزشی مانند حفظ قرآن‌ کریم ویژه کودکان ۴ تا ۶ سال، روخوانی، روان‌خوانی، حفظ جزء سی ام قرآن، خلاقیت، شعر خوانی و … از جمله کلاس‌هایی بود که در تابستان از سوی این مرکز برپا شد.

طرح اوقات فراغت تابستانه از ۲۰ خرداد‌ماه با کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن ویژه گروه سنی ۴ تا ۶ سال، حفظ مقطع دبستان، روخوانی و تجوید مقطع دبستان آغاز شد.

تعداد کل شرکت‌کنندگان در این طرح قریب به ۱۴۰ نفر بود و همچنین کلاس‌های نقاشی و خلاقیت، خوشنویسی در این مؤسسه در قالب این طرح برگزار شد.

در این مراسم اختتامیه که والدین قرآن‌آموزان هم حضور داشتند پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از قرآن‌آموزان مؤسسه، گروه سرود در وصف مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین(ع) اجرا شد.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین امین به اجرای برنامه شاد و قرآنی خود پرداخت. در پایان هدیه و لوح تقدیر به نفرات برتر کلاس‌های قرآنی به دست مسئولان و مربیان به قرآن‌آموزان اهداء و از مدیریت و مربیان این مجموعه در طرح اوقات فراغت تابستانه تقدیر شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc