کد خبر : 37530
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 14:34

خانه معلم آموزش وپرورش فلاورجان درروستای خیرآبادافتتاح شد

افتتاح وبهره برداری خانه معلم آموزش و پرورش فلاورجان

افتتاح وبهره برداری خانه معلم آموزش و پرورش فلاورجان
در آئینی باحضورهدایت فرماندار شهرستان فلاورجان ومسئولین شهرستان خانه معلم آموزش و پرورش فلاورجان واقع در روستای خیرآباد به بهره برداری رسید.

در آئینی باحضورهدایت فرماندار شهرستان فلاورجان ومسئولین شهرستان خانه معلم آموزش و پرورش فلاورجان واقع در روستای خیرآباد به بهره برداری رسید.

فرماندار فلاورجان گفت : شهرستان ما از شهرستان هایی بود که در وضعیت قرمز از نظر ساختمان مدارس قرارداشت و متاسفانه بیشترین دانش آموز ی که در کانکس درس می خواندند در این شهرستان بود.

وی در ادامه افزود: تا حدود دو سال پیش نزدیک به ۴۰ واحد در وضعیت قرمز قرار داشت و در ۴ سال گذشته ۲۰ واحد آموزشی کلنگ زنی و در فاصله ۲ سال به بهره برداری رسید.

هدایت در ادامه گفت :همکاری و تعامل و دلسوزی همه دستگاه های شهرستان و همچنین همراهی مجمع خیرین مدرسه ساز در این امر مهم بسیار تاثیرگذار بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان فلاورجان شهرستانی با ۲۵۰ هزار جمعیت و ۱۳۰۰ شهید می بایست جایگاهی فراتر از این داشته باشد گفت:همدلی و همراهی نشان داده است که اگر ما پشتیبان هم باشیم علی رغم همه محدودیت ها می توانیم فرصت هایی ایجاد کنیم که به نحو احسن در شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت :ماه مهر ماه شادی و خوشحالی برای فرهنگیان است وباید برای گلهای خانواده که به دست فرهنگیان سپرده خواهند شد برنامه های خوبی پیش بینی کنند و یکی از وظایف ما قوام بخشی به فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در پایان گفت: درحال حاضر افتتاح خانه معلم در روستای خیرآباد انجام شد وشهرستان فلاورجان احتیاج به یک خانه معلم معتبر می باشد ولی به دلیل محدودیت های اعتباری هنوز توانایی انجام این کار را نداشته و در آینده نزدیک انجام خواهد گرفت وتا دهه فجر دو واحد آموزشی دیگر در اختیار آموزش و پرورش فلاورجان قرار خواهد گرفت.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc