کد خبر : 37531
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 19:50

در راستای تحقق اهداف و اجرای پروژه مهر  96

افتتاح مرکز رفاهی معلمان (شماره یک ) شهرستان فلاورجان وهمایش مدیران مدارس

افتتاح مرکز رفاهی معلمان (شماره یک ) شهرستان فلاورجان وهمایش مدیران مدارس
مراسم افتتاح مرکز رفاهی معلمان شماره (1) همزمان با همایش مدیران مدارس ، باحضور فرماندار ، بخشدار ،مدیر آموزش و پرورش ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ، رئیس اداره شبکه بهداشت ، تعدادی از مسئولین شهرستان ، مدیریت و کلیه ی مدیران مدارس ، برگزار گردید .

به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، در راستای تحقق اهداف و اجرای پروژه مهر  ۹۶ ، مراسم  افتتاح مرکز رفاهی معلمان شماره (۱)  همزمان با همایش مدیران مدارس ، باحضور فرماندار ، بخشدار  ،مدیر آموزش و پرورش ، رئیس اداره شبکه بهداشت ، تعدادی از مسئولین شهرستان ،  کلیه ی  مدیران مدارس ، برگزار گردید .
ابتدای جلسه فرماندار محترم شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان فلاورجان در زمینه مدارس تخریبی جایگاه بالایی داشت ، گفت :«  در ۴ سال گذشته ۲۰ واحد آموزشی کلنگ زنی و در فاصله ۲ سال به بهره برداری رسیده است ». ایشان ضمن تقدیر از تلاشهای مدیر آموزش و پرورش و اقدامات موثر ایشان در زمینه ساخت و افتتاح پروژه های متعدد در این دو سال که با استفاده از ظرفیت خیرین و یا تامین اعتبار با صرفه جویی در منابع انجام شده است ، اظهار داشت :« با توجه به اقدامات ارزشمند انجام شده ، همچنان در این خصوص مشکل داریم ولی همکاری، تعامل و دلسوزی  دستگاه های شهرستان و همراهی مجمع خیرین مدرسه ساز ، در این امر مهم بسیار تاثیرگذار بوده است » .
در ادامه مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ، فعالیتهای انجام شده در یکسال گذشته را تشریح و از تلاشهای خالصانه ی مجموعه مدیریت ، تشکر و قدردانی نمود . ایشان در این خصوص ابراز داشت  :« از کلیه ی همکاران در مجموعه مدیریت که بی وقفه ، جهادی و ایثارگرانه فعالیت می کنند و موفقیت امروز حاصل کار و تلاش جمعی تعامل و همدلی همه ی مجموعه می باشد» .
ایشان در خصوص افتتاح مرکز رفاهی معلمان  عنوان نمود :« این مرکز نقطه ی شروع و اولین مکان رفاهی معلمان در شهرستان است» . ایشان در ادامه افزود: «  تلاش می کنیم و امیدواریم خانه معلم شماره ۲ که در دست اقدام است ، هرچه سریعتر اتمام و به بهره برداری برسد» .
مدیر آموزش و پرورش همچنین گزیده ای از فعالیتهای آموزش و پرورش را برشمرد و در خصوص افتتاح سه پروژه ی دیگر و مراسم بازگشایی مدارس باتوجه به ایام محرم و هفته دفاع مقدس توضیحاتی ارائه نمود .
دکتر انصاری مهر سخنران دیگر جلسه بود . ایشان با اشاره به شعار سال تحصیلی مدیریت آموزش و پرورش ، در خصوص ضرورت مشارکت بیشتر اولیا و استفاده ازظرفیت انجمنهای مدارس در امور تعلیم و تربیت صحبت نمود .


 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc