کد خبر : 37549
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 - 16:31

با حضور هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان

نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت در۲۲۰ مدرسه در فلاورجان+تصاویر

نواخته شدن زنگ مهر ومقاومت  در۲۲۰ مدرسه در فلاورجان+تصاویر
زنگ مهر و مقاومت در نخستین روز از سال تحصیلی 97-96 و دومین روز هفته دفاع مقدس با حضور 35 هزار دانش‌آموز در 220مدرسه نواخته شد.

مراسم بازگشایی مدارس شهرستان فلاورجان در روز اول مهر ماه در تمامی مدارس و به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستانی، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، خیرین مدرسه‌ساز و فرماندهان نظامی و انتظامی، در دبیرستان بهنام رحمانی شهر کلیشاد و سودرجان  برگزار ‌شد.
نخستین زنگ سال تحصیلی جدید و شروع هفته دفاع مقدس و فرارسیدن ماه محرم به نام زنگ حسینی بدلیل تقارن مهر و آغاز دهه اول محرم درآموزش و پرورش شهرستان فلاورجان با حضور مهندس هدایت فرماندار شهرستان، نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی،دکتر کمالی مدیر آموزش وپرورش  سرهنگ فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ورئیس اداره مراقبت در برابر اسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان وسایر مسئولین شهرستان در مدرسه خیّر ساز بهنام رحمانی کلیشاد و سودرجان نواخته شد.
رئیس آموزش و پرورش فلاورجان نیز در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، اظهار کرد:در سال تحصیلی جدید ۳۵ هزار دانش‌آموز در ۲۲۰آموزشگاه  مشغول به تحصیل می شوند،
گفتنی است این مراسم با  تقارن روز دوم ماه محرم با آغاز سال تحصیلی همراه با مداحی و سینه زنی آغاز سال علمی و معنوی را رقم زد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc