کد خبر : 37568
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 - 18:11

گزارش تصویری

عزاداران قهدریجانی ۱۱۰ واحد خون اهدا کردند+تصاویر

عزاداران قهدریجانی ۱۱۰ واحد خون اهدا کردند+تصاویر
مردم نوعدوست و عزادار قهدریجان با حضور در پایگاه‌ انتقال خون سیار که در مرکز فوریت های پزشکی قهدریجان مستقر بودند، خون اهدا کردند.

همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم مردم کشورمان با توجه به اعتقادات مذهبی‌شان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه می‌کنند مردم نوعدوست و عزادار قهدریجان با حضور در پایگاه‌ انتقال خون سیار که در مرکز فوریت های پزشکی قهدریجان مستقر بودند، خون اهدا کردند.
علی سعیدی رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان خوانسار که در مرکز فوریت های پزشکی قهدریجان  مستقر شده بود افزود :  مردم قهدریجان  در طرح نذر خون ۱۱۰ واحد خون اهدا کردند  
وی  در ادامه تاکید کرد: هر ساله میزان مراجعه مردم جهت اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به روزهای معمولی افزایش می‌یابد. حال با توجه به اهمیت کیفیت خون‌های اهدایی و تضمین کیفیت آنها توسط سازمان انتقال خون، خواهش ما این است که در این ایام مردم با داشتن صبر و حوصله کافی، به همکاران ما در جهت گرفتن خون‌های اهدایی کمک کنند و نذر خون خود را در طی روزهای دیگر  ماه محرم و صفر  دیگر  انجام دهند و مراجعات‌شان را تنها به روزهای عاشورا و تاسوعا منحصر نکنند.
گفتنی است فرماندار شهرستان فلاورجان ،نماینده مردم فلاورجان ،رئیس مرکز انتقال خون استان اصفهان با حضور در شهر قهدریجان از این مرکز بازدید نمودند .
یادآور میشوم در این مرکز بیش از ۲۰۰ نفر جهت اهدای خون حضور و نامنویسی نمودند که با توجه به محدودیت ها موجود تنها از ۱۱۰ نفر خونگیری انجام شد که این امر باعث نارضایتی افراد مراجعه کننده گردید.
 
 
تصاویر:


 
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc