کد خبر : 37852
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 - 11:34

ثبت نام ۳۱۷ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم شهرستان فلاورجان

ثبت نام ۳۱۷ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم شهرستان فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از ثبت نام ۳۱۷نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت : بخش کتبی این آزمون روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه و بخش شفاهی آزمون از ۱۱ تا ۱۸ اسفند و آزمون های الکترونیکی اول و دوم اسفند ماه سال ٩٧ برگزار خواهد شد.

احمد آزادگی با اشاره به اینکه این آزمون در ۴ گروه امتحانی حفظ قرآن کریم در قالب ١٢ رشته، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در قالب ٢ رشته، سیره و معارف اهل بیت (علیهم السلام ) در قالب ٣ رشته و آزمون های الکترونیکی با ٣ رشته برگزار خواهد شد؛ اظهار داشت: در سال جاری این آزمون با مشارکت پنج دستگاه و سازمان زیربط (معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، شبکه قرآن و معارف سازمان سیما و دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور) برگزار می شود.
وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست های ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم به کلیه دستگاه ها و نهادهای قرآنی به منظور در اولویت قرار دادن طرح حفظ جز سی قرآن کریم با محوریت طرح بشارت ١۴۵٢، رشته حفظ جز ٣٠ به عنوان “کارویژه” آزمون سال جاری در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود : رشته های معارفی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف هم همزمان با آزمون سراسری حفظ و مفاهیم برگزار می شود.

احمد آزادگی خاطر نشان کرد که ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تا ۱۲ بهمن ماه فرصت داشت و ثبت نام آزمون های الکترونیکی تا ۳۰ بهمن ماه همچنان ادامه دارد.

وی در پایان اضافه کرد: آزمون کتبی این مسابقات در هنرستان دکتر کیانی فلاورجان و آزمون شفاهی در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان برگزار می شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc