کد خبر : 37856
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 - 11:39

اجرای طرح مهر تندرستی در شهرستان فلاورجان

اجرای طرح مهر تندرستی در شهرستان فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: در سال جاری از محل موقوفات منطبق به ۲۴ نفر جهت تامین هزینه های دارو و درمان به افراد نیازمند در شهرستان فلاورجان کمک شده است.

احمد آزادگی در خصوص اجرای طرح ملی مهر تندرستی در شهرستان فلاورجان بیان داشت: این طرح با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین در موضوعات، دارو، درمان و مراکز درمانی و پزشکی، با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی از آثار و برکات وقف برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نیات موقوفه صفرعلی رهنما درآمدزا که توسط واقف خیراندیش درشهرستان برای تامین هزینه های بستری، دارو درمان و پیشگیری از بیماری نیازمندان، ایتام، بی سرپرستان و افراد نیازمندان در نظر گرفته شده و در راستای اجرای طرح مهر تندرستی هزینه می شود، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب این طرح به بیماران نیازمند در زمینه تامین دارو،درمان، کمک می شود.

وی با بیان اینکه این موقوفه قبلا حمام قدیم ساحلی بوده است که در سال ۹۱ با نظریه تحقیق به بازار روز تبدیل شده است گفت: واقف این موقوفه آقای صفرعلی رهنما بوده است که با نیت دارو و درمان افراد بی بضاعت شهرستان فلاورجان در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به ثبت رسیده است و در آمد سال جاری این موقوفه ۵۲ میلیون و ۸۲۲ هزار ریال بوده است که از محل درآمد این موقوفهدر سال جاری به ۲۴ نفر کمک مالی پرداخت شده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc