کد خبر : 38004
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 10:34

حرکت به سوی دانشگاه کارآفرین رسالت دانشگاه‌هاست

حرکت به سوی دانشگاه کارآفرین رسالت دانشگاه‌هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان گفت: حرکت به سوی دانشگاه کارآفرین رسالت دانشگاه‌هاست و باید در این راستا تلاش کنیم.

مدیران ارشد اداره آموزش و پرورش و دبیرستان‌های فلاورجان ظهر امروز در جلسه‌ای که به‌منظور تعامل بیشتر و هم‌افزایی با دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌ریزی شده بود شرکت کردند.

در این جلسه شهلا روزبهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با بیان اینکه حرکت به سوی دانشگاه کارآفرین رسالت دانشگاه است، گفت: هدف ما این است که دانشگاه را از مرحله آموزش به پژوهش و پس از آن به نسل دوم دانشگاه یعنی دانشگاه کارآفرین هدایت کنیم.

وی اضافه کرد: با ایجاد سراهای ایده‌پردازی باید بسترهایی را فراهم کرد که نسل جوان به‌‌خصوص دانشجویان بتوانند ایده‌های خلاقانه خود را به صورت پروژه‌های اجرایی و عملیاتی پیاده‌سازی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان عنوان کرد: از آنجا که مدیران آموزش و پرورش و دبیرستان‌ها به‌عنوان امین‌ترین و موثق‌ترین افراد برای تصمیم‌گیری آینده دانش‌آموزان هستند تعامل و همکاری بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی با ادارات آموزش و پرورش و دبیرستان‌های هر شهرستان در شناسایی رشته‌های تحصیلی، تجهیزات و امکانات موجود دانشگاه برای ایده‌پردازی نسل جوان لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

در این دیدار داراب لایقی نماینده اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان نیز با ابراز خرسندی از فرصت فراهم شده اظهار امیدواری کرد که تعامل بین دانشگاه و آموزش و پرورش به شکل عملیاتی در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و دانش‌بنیان توسعه یابد.

در پایان این دیدار مدعوین از امکانات آزمایشگاهی و خدمات شرکت دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان بازدید کردند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc