کد خبر : 39165
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1397 - 19:57

جزئیات طرح استقبال از بهار در شهر کلیشادوسودرجان

جزئیات طرح استقبال از بهار در شهر کلیشادوسودرجان

حامداخگر از اجرای طرح استقبال ازبهار در سطح شهر  با فضاسازی مناسب در حوزه های فضای سبز و منظر آرایی شهر برای این ایام خبر داد. شهردارکلیشادوسودرجان با اعلام این خبر گفت: شهرداری کلیشادوسودرجان با اجرای طرح استقبال از نوروز در حوزه های زیباسازی و فضای سبز از جمله نصب میله و پرچم در ورودی

حامداخگر از اجرای طرح استقبال ازبهار در سطح شهر  با فضاسازی مناسب در حوزه های فضای سبز و منظر آرایی شهر برای این ایام خبر داد.
شهردارکلیشادوسودرجان با اعلام این خبر گفت: شهرداری کلیشادوسودرجان با اجرای طرح استقبال از نوروز در حوزه های زیباسازی و فضای سبز از جمله نصب میله و پرچم در ورودی شهر، پایه‌های روشنایی در سطح شهر رنگ آمیزی جداول و طراحی مبلمان پارک‌ها و فضای سبز با شن های رنگی اشاره کرد.
وی افزود: یکی از بهترین راه حل هایی که در جهت تامین فضای سبز شهرها می تواند مطرح گردد استفاده از پتانسیل های بالقوه خود شهرها مانند:طراحی منظر مسیرهای درون شهری, حواشی خیابانها و توسعه سبز راه هاست که این شهرداری با استفاده از شن های رنگی و زنده نمودن فضای های مرده به طرحهای بکر و محوطه سازی های فضای شهری , بین منظر سازی و بستر سازی شهری و توسعه پایدار گام اساسی برداشته است.
وی هدف از تدبیر این پروژه را علاوه بر افزایش زیبایی بصری شهر، با شاداب‌سازی محیط که باعث جذب گردشگردان و مسافرانی است که در تعطیلات ابتدای سال از این شهر عبور می‌کنند بیان داشت

اخگر ضمن تأکید بر اهمیت زیباسازی فضای شهری و ایجاد آرامش بصری، تصریح کرد: توسعه و گسترش فضاهای سبز شهری با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان با رعایت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی در طراحی فضای ایجاده شده با شن های رنگی در سطح شهر اعمال شده است .
شهردار کلیشادوسودرجان در پایان گفت: امید است بتوانیم با انجام هماهنگی و برنامه ریزی در این راستا سهم کوچکی در نشاط و شادابی شهر داشته باشیم و خدمات شایسته ای را در ایام نوروز به شهروندان گرامی، میهمانان نوروزی ارائه دهیم..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc