کد خبر : 39288
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 فروردین 1398 - 14:06

طرح آرامش بهاری در ۱۶ بقعه شهرستان فلاورجان اجرا می شود

طرح آرامش بهاری در ۱۶ بقعه شهرستان فلاورجان اجرا می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: طرح آرامش بهاری در جوار حرم مطهر ۱۶ بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان شهرستان فلاورجان از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین نیز ادامه دارد.

، احمد آزادگی اظهار داشت: در قالب طرح آرامش بهاری غرفه‌های کودک، نوجوان، فضای مجازی، مشاوره خانواده و پاسخگویی به سؤالات شرعی و احکام تدارک دیده شده است.

به گفته وی در غرفه‌های طرح آرامش بهاری اقلام فرهنگی از جمله کتاب در بین گردشگران توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اذعان به برگزاری سالانه طرح آرامش بهاری متذکر شد: این طرح همه‌ساله مورد استقبال گردشگران و مسافران است.

احمد آزادگی به فرهنگ‌سازی وقف در غرفه‌های طرح آرامش بهاری نیز اشاره و تأکید کرد: به ویژه برنامه های ترویج فرهنگ وقف و قرآنی در این غرفه‌ها به صورت پررنگ اجرا می‌شود.

وی از برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان با حضور مبلغین خبر داد و گفت: این مبلغین کار مشاوره در حوزه خانواده را انجام می‌دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: طرح آرامش بهاری در ۱۶ بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان شهرستان اجرا می شود که این طرح به صورت ویژه در جوار حرم مطهر شاخص شهرستان امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان همراه با اجرای مراسم تحویل سال و با حضور چندین هزار نفر از زائران از شهر ها و روستاهای اطراف برگزار و همچنین در شب سال تحویل نیز ۱۵ دیگ سمنو در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر طبخ می شود.

احمد آزادگی در ادامه بیان کرد: طرح آرامش بهاری در جوار حرم مطهر امامزادگان شریف و میر مرتضی(علیهم السلام) شرودان و قاسم و حمزه(علیهم السلام) اشترجان و سید محمد(ع) لارگان و ……. نیز برگزار می شود.

وی در ادامه پیش بینی کرد: امسال در ایام نوروز حدود ۵هزار زائر از برنامه های مختلف طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه شهرستان استفاده کنند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc