کد خبر : 39388
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردین 1398 - 21:53

طغیان زاینده رود و اقدام به موقع شهرداری فلاورجان در راستای حفاظت از پل تاریخی فلاورجان

طغیان زاینده رود و اقدام به موقع شهرداری فلاورجان در راستای حفاظت از پل تاریخی فلاورجان

در این خصوص کارگران خدمات شهری شهرداری فلاورجان با اقدامی به موقع درجهت رفع موانع انسداد از دهانه های پل تاریخی فلاورجان به حفاظت از این پل دو قوسی منحصر به فرد ایران بیش از پیش همت گماردند.

طغیان زاینده رود و اقدام به موقع معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری در راستای حفاظت از پل تاریخی فلاورجان
با توجه به بارشهای شدید ۴۸ ساعت گذشته در سرشاخه های زاینده رود که در سالهای اخیر بی سابقه بوده است سطح آب زاینده رود بالا آمده ، در این خصوص کارگران خدمات شهری شهرداری فلاورجان با اقدامی به موقع درجهت رفع موانع انسداد از دهانه های پل تاریخی فلاورجان به حفاظت از این پل دو قوسی منحصر به فرد ایران بیش از پیش همت گماردند.

شهردار فلاورجان در این خصوص اذعان نمود : در پی بارندگی های شدید در دو روز گذشته ، رودخانه شور در دهاقان طغیان نمود و نیروهای منابع طبیعی آب را به داخل زاینده رود انتقال دادند . میزان قابل توجهی از آب رودخانه شور با گذر از مبارکه و رسیدن به فلاورجان به زاینده رود سرازیر شد و جریان آب رودخانه شدیدتر گشته که در سالهای اخیر به ندرت این قبیل سیلاب را شاهد بوده ایم.
مهندس جواد نصری ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان خدوم خدمات شهری شهرداری فلاورجان خاطر نشان ساخت: از مسافرین نوروزی و شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی نسبت به مراقبت از خود و فرزندانشان اقدام نمایند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc