کد خبر : 40212
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 20:31

پیام تبریک جوان ترین شهردار بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

پیام تبریک جوان ترین شهردار بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

شهردار شهر کلیشادوسودرجان روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی به ویژه جوانان متعهد و ولایت مدار شهر کلیشادوسودرجان تبریک گفت

دکترحامد اخگر شهردار کلیشادوسودرجان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیامی صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند جوانى که جوانى اش را در اطاعت از او بگذراند دوست دارد»
پیامبر اکرم(ص)
جوان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در آیینه تمام نمای پیامبر(ص) و حضرت علی اکبر(ع) یافته و پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب خود به نظاره نشسته است.
واژه جوان، یادآور حیاتی پر از نشاط و تلاشی خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف زندگی همچون حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است. و جوان مجموعه ای از استعدادهای شکوفا شده و سرشار از نیروهای ذخیره و آماده به کار است که عنوانش یادآور امیدها و آرزوهاست.
اینجانب این روز فرخنده ،روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان را در آستانه ولادت حضرت مهدی موعود(عج) را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی به ویژه جوانان متعهد و ولایت مدار شهر کلیشادوسودرجان تبریک و تهنیت عرض نموده وسلامتی و توفیق روز افزونتان را در سایه توجهات وجود نازنین حضرت بقیت الله الاعظم، را از درگاه ایزد منان خواستارم.
حامد اخگر
شهردار کلیشادوسودرجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc