کد خبر : 40247
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 فروردین 1398 - 7:19

شهیدی که همه اموالش را برای ساخت مدرسه اهدا کرد

شهیدی که همه اموالش را برای ساخت مدرسه اهدا کرد

طبق وصیت شهیدرجبعلی زاهدی ،با فروش خانه مسکونی و زمین کشاورزی اش ، مدرسه شهید زاهدی در روستای تاریخی سهروفیروزان شکل گرفته و امروز محل تحصیل نوجوانان و جوانان این دیار شده است

شهیدرجبعلی زاهدی سهروفیروزانی متولد ۱۰ آبان ۱۳۴۶است وی در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۶۶ در منطقه فاو به فیض شهادت رسید و طبق وصیت شهیدرجبعلی زاهدی ،با فروش خانه مسکونی و زمین کشاورزی اش ، مدرسه شهید زاهدی در روستای تاریخی سهروفیروزان شکل گرفته و امروز محل تحصیل نوجوانان و جوانان این دیار شده است

فرازی از وصیت  شهید رجبعلی زاهدی:بدانید که دنیا سکوی پرش مومن تا عالم بالاست. به همین دلیل خانه ای را که ساخته ام ، بفروشید و پول آن را به راهی بدهید که رضای خدا در آن باشد و آن زمین که دارم آن را هم بفروشید و در راه خیر خرج کنید.

‘گفتنی است  در تاریخ ۲۸ فروردین ۹۸ جشنواره درون مدرسه ای خیرساز در دبیرستان شهید زاهدی سهروفیروزان برگزار شد. وبه همین مناسبت رئیس بنیاد شهید شهرستان فلاورجان، رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران با همراهی دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای شاهد نمونه سهروفیروزان بر سر مزار شهید زاهدی حضور یافتند و با قرائت فاتحه با شهید رجبعلی زاهدی سهروفیروزانی تجدید میثاق کردند.

سازمان دانش آموزی دبیرستان شهید زاهدی نیز با حضور در گلزار شهدای سهروفیروزان، با گل افشانی و گلاب پاشی بر سر مزار شهید زاهدی، یاد و خاطره این شهید خیر مدرسه ساز و دیگر شهدا را گرامی داشتند.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc