کد خبر : 40464
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 13:41

ثبت نام شهرستان فلاورجان برای چهل و دومین دوره مسابقات قرآن از مرز ۳۲۰نفر گذشت

ثبت نام شهرستان فلاورجان برای چهل و دومین دوره مسابقات قرآن از مرز ۳۲۰نفر گذشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از ثبت‌ نام بیش از ۳۲۰ نفری مسابقات سراسری قرآن در شهرستان خبر داد.

احمد آزادگی اظهارداشت : ثبت‌نام در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف از۲۰بهمن ماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه داشت که این زمان تا ۱۰ اردیبهشت ماه تمدید شد .

وی با اشاره به اینکه چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته های حفظ در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، و معارف احادیث قرآن و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان بیان کرد: اذان، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی، مقطع خوانی، گروه خوانی، آثار دو یا چند زبانه(عربی، فارسی، انگلیسی) و انشاد انفرادی تک خوانی محور از سایر رشته‌های این دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

احمد آزادگی در ادامه افزود استقبال قرآن آموزان از این دوره مسابقات خوب بوده است و پیش بینی می شود تا مهلت نهایی روز ثبت نام آمار شهرستان به مرز ۴۵۰نفر نیز برسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود با توجه به درخواست قران آموزان و به جهت اینکه مرحله شهرستانی با ماه مبارک رمضان تداخل نداشته باشد آزمون مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در قسمت برادران ۱۰ اردیبهشت ماه و خواهران ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

احمد آزادگی در ادامه عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه ونسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات ویژه بزرگسالان بوده و رده سنی ۱۸ سال به بالا می توانند در این دوره از مسابقات شرکت نمایند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc