کد خبر : 40717
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 13:31

امام جمعه سابق پیربکران و فلاورجان درگذشت

امام جمعه سابق پیربکران و فلاورجان درگذشت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ مرتضی کیانی، امام جمعه سابق پیربکران و فلاورجان درگذشت.

با کمال تأسف و تأثر درگذشت نابهنگام عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین مرحوم شیخ مرتضی کیانی امام جمعه کمشجه وامام جمعه سابق شهرهای پیربکران و فلاورجان را به خانواده محترمشان و مردم ولایتمدار شهرستان های فلاورجان وبرخوار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و جزیل آرزومندیم .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کیانی عمر با برکت و گران بهای خویش را در راه ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در سنگر امام جمعه، جماعت و وعظ و ارشاد و پیشبرد آرمان‌های انقلاب، گره گشایی از کار مردم و تربیت جوانان سپری کرد.
این عالم بزرگوار عمر پر برکت خود را در راه صرف کرد
ی که از تاریخ ۳۰ آذر ماه سال ۹۷ پس از ایراد خطبه های نماز جمعه شهر کمشچه دچار سکته قلبی شد و در بستر بیماری بود، عصر روز سه شنبه، ۱۰ اردیبهشت دارفانی را وداع گفت

امامت جمعه شهر های فلاورجان ،پیربکران و کمشچه وقهجاورستان از سوابق حجت‌الاسلام مرتضی کیانی است.

فرماندار شهرستان فلاورجان هم در پیامی درگذشت عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر و یار صدیق رهبری،حجت‌الاسلام و المسلمین حاج “شیخ مرتضی کیانی راتسلیت گفت در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ
با نهایت تاثر و تالم خبر درگذشت “، امام جمعه کمشچه و امام جمعه سابق پیربکران که بیان شیوایش در منابر و خطبه‌های نماز جمعه، همواره نمایانگر تدین و عشق او به شریعت احمدی و دین محمدی بود، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.
آن مرحوم در طول عمر با برکتشان با خدمات ارزشمند خود موجب تقویت بینش دینی و انقلابی مردم شده‌اند که در اذهان اهالی با بصیرت این منطقه ماندگار است.
این ضایعه را به مردم غیرتمند و مومن شهرستان فلاورجان بالاخص مردم شهید پرور بخش پیربکران ، جامعه روحانیت و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی ساعدی

فرماندار شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc