کد خبر : 40849
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 10:03

طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) قهدریجان برگزار می شود

طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) قهدریجان برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان همچنین از برگزاری مراسم جزء خوانی در روزهای ماه مبارک رمضان در امامزاده سید محمد قهدریجان خبر داد

احمد آزادگی اظهار داشت: طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) شهر قهدریجان با هدف ترویج فرهنگ اسلام، فرهنگ قرآن و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

ویث در ادامه برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح استانی ، برگزاری مراسم شب های قدر ،مراسم رحلت حضرت خدیجه (تحت عنوان خدیجه مادر امت )، مراسم جشن تولد امام حسن مجتبی، برگزاری دعای کمیل و دعای توسل و برگزاری مراسم افطاری در بعضی از شب های ماه مبارک رمضان، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و … را از دیگر برنامه های این آستان مقدس در ماه رمضان عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از برپایی خیمه معرفت در امامزاده سید محمد قهدریجان در شبهای قدر خبر داد: این خیمه های معرفت برای پاسخگویی به شبهات شرعی، ارائه آموزش های لازم به کودکان و نوجوانان و … برپا می شوند.

احمد آزادگی از اجرای طرح بصیرت خانواده نیز خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه نیز برنامه مشاوره، سخنرانی و تبیین موضوع اخلاق خانواده در امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان روزهای جمعه برگزار می شود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc