کد خبر : 40870
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 12:10

برگزاری نشست تامین آب ذوب آهن اصفهان از پساب روستاهای اطراف

برگزاری نشست تامین آب ذوب آهن اصفهان از پساب روستاهای اطراف

در این نشست توافقات لازم برای خرید پساب روستاهای مذکور توسط ذوب آهن اصفهان صورت گرفت و مقرر شد قرارداد مربوطه بین ذوب آهن اصفهان و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بزودی امضاء گردد

نشست مربوط به خرید پساب تعدادی از روستاهای اطراف ذوب آهن اصفهان توسط این شرکت با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس ، مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین این دوسازمان چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در این شرکت برگزار شد .

در این نشست توافقات لازم برای خرید پساب روستاهای مذکور توسط ذوب آهن اصفهان صورت گرفت و مقرر شد قرارداد مربوطه بین ذوب آهن اصفهان و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بزودی امضاء گردد .

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت : ذوب آهن اصفهان از جمله شرکت های مهم واثرگذارکشور است که توسعه آن تاثیر بسیاری بر شرایط اقتصادی دارد و نباید ظرفیت های تولید این شرکت خالی بماند .

وی افزود : افزایش و تداوم تولید در شرایط فعلی در این منطقه با مشکل تامین آب مواجه است و لذا صنایعی مانند ذوب آهن طبق مصوبه شورای عالی آب ، باید ظرف ۵ سال آینده ، آب مورد نیاز خود را از طریق پساب شهرهای اطراف تامین کنند که جلسه امروز نیز در همین راستا می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز گفت : این جلسه در راستای برنامه ریزی ذوب آهن اصفهان برای تامین پایدار آب جهت حفظ و تداوم تولید این صنعت فولادی مهم کشور برگزار شد و نتایج بسیار خوبی در بر داشت .

وی افزود : مقرر شد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان براساس مصوبات شورای عالی آب کشور ، شبکه فاضلاب بخشی از روستاهای حاشیه ذوب آهن را اجرا کند و پساب حاصله در اختیار این شرکت قرار گیرد. این اقدامات باعث می شود تولید در صنعت مهمی مثل ذوب آهن با اطمینان خاطر تداوم یابد و این امر یک اقدام استراتژیک و بلند مدت در جهت تداوم تولید فولاد کشور است .

مهندس یزدی زاده نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت های نمایندگان استان اصفهان از صنایع و همچنین همکاری شرکت آب و فاضلاب استان در جهت استفاده بهینه از آب ، گفت : این شرکت اقدامات جدی برای تامین آب مورد نیاز خود از پساب شهرهای اطراف را آغاز کرده است و تا چهار سال آینده ، برداشت آب از زاینده به حداقل می رسد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc