کد خبر : 41185
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 - 12:44

آگهی مزایده اجاره زمین توسط شهرداری فلاورجان

آگهی مزایده اجاره زمین توسط شهرداری فلاورجان

شهرداری فلاورجان به استناد مصوبه شورای محترم اسلامی شهر فلاورجان در نظر دارد زمین واقع در فلاورجان_بلوار طالقانی_مقابل ساختمان شهرداری جهت پارکینگ عمومی به صورت اجاره برای مدت یک سال واگذار نماید.

شهرداری فلاورجان به استناد مصوبه شماره ۵/۹۴ مورخ ۹۸/۰۲/۰۴ شورای محترم اسلامی شهر فلاورجان در نظر دارد زمین واقع در فلاورجان_بلوار طالقانی_مقابل ساختمان شهرداری به متراژ تقریبی ۱۱۰۰ متر مربع را طبق شرایط ذیل بر اساس قیمت کارشناسی جهت پارکینگ عمومی به متقاضیان واجد شرایط به صورت اجاره برای مدت یک سال شمسی واگذار نماید.
۱٫ شرکت کنندگان می بایست جهت سپرده شرکت در مزایده مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب سیبا ۰۱۰۷۰۳۰۷۴۷۰۰۱ به نام شهرداری فلاورجان نزد بانک ملی واریز نمایند.
۲٫ شرکت کنندگان می بایست جهت سپرده شرکت در مزایده مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به صورت ضمانت نامه بانکی و یا به صورت وجه نقد به شماره حساب ۳۱۰۰۰۰۳۴۴۴۰۰۲ به نام سپرده شهرداری فلاورجان نزد بانک ملی واریز نمایند.
۳٫ متقاضیان می بایست آخرین قیمت پیشنهادی خود را حداکثر تا آخر وقت اداری روز شنبه ۹۸/۰۳/۰۴در دو پاکت الف و ب به صورت لاک و مهر شده کتباً به واحد دبیرخانه حراست شهرداری ارسال نمایند. لازم به ذکر است انصراف از شرکت در مزایده می بایست حداکثر ۴۸ ساعت قبل از تاریخ مذکور و به صورت کتبی به این شهرداری ارسال گردد در غیر اینصورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴٫ پیشنهادهای واصله رأس ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۳/۰۶در محل شهرداری با حضور کلیه اعضای کمیسیون عالی معاملات شهرداری قرائت و سپس برنده مشخص خواهد شد.
۵٫ جهت دریافت فرم شرکت در مزایده و کسب اطلاعات بیشتر به واحد امور قراردادهای شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۷۴۲۴۰۰۰_۰۳۱ داخلی۲۲۱ تماس حاصل نمائید.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc