کد خبر : 41394
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 - 17:24

کشف داروهای گیاهی قاچاق از مخفیگاه داروساز قلابی در فلاورجان

کشف داروهای گیاهی قاچاق از مخفیگاه داروساز قلابی در فلاورجان

سرهنگ “حسن نیکبخت”فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری فردی که اقدام به تولید و ساخت داروهای خارجی غیرمجاز می کرد و کشف محموله بزرگ داروهای گیاهی خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از مخفیگاه وی خبر داد.

سرهنگ “حسن نیکبخت” با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان “فلاورجان” در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود اقدام به نگهداری، تولید و ساخت داروهای غیر مجاز می کند، تحقیقات در این خصوص را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی های لازم با اخذ مجوز مقام قضائی به محل اعزام شدند. در این هنگام متهم با مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با هوشیاری و اقدام سریع ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ نیکبخت اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از منزل متهم، محموله بزرگی شامل داروهای گیاهی و اقلام دیگر نظیر قهوه و مواد دارویی خارجی قاچاق کشف شد که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه متهم با توجه به عدم رعایت موازین علمی و بهداشتی و هیچ گونه کنترل و نظارتی اقدام به ساخت و تولید داروهای متفاوت می کرده عنوان داشت: با اعترافات این دکتر قلابی یک کارگاه تولید داروی متعلق به وی در شهرستان مبارکه هم شناسایی و کلیه تجهیزات آن توقیف و محل نیز با حکم مقام قضائی پلمب شد.

سرهنگ نیکبخت از کشف حجم وسیعی از داروهای خارجی غیر مجاز در این کارگاه خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی توسط کارآگاهان اداره پلیس آگاهی و کارشناسان اداره بهداشت کماکان ادامه دارد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc