کد خبر : 41403
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 - 15:32

روابط عمومی آموزش و پرورش پیربکران رتبه اول استان راکسب نمود

روابط عمومی آموزش و پرورش پیربکران رتبه اول استان راکسب نمود

روابط عمومی منطقه آموزش و پرورش پیربکران
موفق به کسب رتبه اول در بین مناطق آموزش و پرورش استان شد.

به گزارش نیوز فلاورجان در ارزیابی سالانه روابط عمومی‌های۳۵منطقه و ۶ ناحیه آموزش پرورش استان اصفهان روابط عمومی منطقه آموزش و پرورش پیربکران حائز رتبه اول استان در حوزه روابط عمومی شد.
در ارزیابی عملکرد یک ساله روابط عمومی‌های مناطق آموزش وپرورش که بر اساس شاخص‌هایی مانند تعداد خبر، ماهنامه خبری، ویژه نامه، عملکرد سالانه و نوع ارسال گزارش به اداره کل آموزش و پرورش از گزینه های مورد نظر در ارزیابی بود. خانم غلامی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه پیربکران شهرستان فلاورجان با درج ۱۰۹۷خبر در پورتال اطلاع رسانی موفق به کسب رتبه اول شد .

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش پیربکران با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در روابط عمومی باید توام با دلبستگی و عشق باشد، عنوان کرد : وجود روابط عمومی منسجم برای تقویت جایگاه نهاد یا اداره در میان افکار عمومی جامعه و یاری کردن در رسیدن به اهداف یک ضرورت انکارناپذیراست
وی در ادامه تعامل با اصحاب رسانه را لازمه موفقیت در هر حوزه‌ای خواند و گفت: برقراری ارتباط با خبرنگاران و اطلاع‌رسانی به موقع رویدادهای خبری مجموعه آموزش و پرورش پیربکران جهت انعکاس در رسانه‌ها را همواره مورد توجه قرار دادم.

در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات که در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد، از زحمات سرکارخانم غلامی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش پیربکران با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان به عنوان روابط عمومی اول استان تجلیل شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc