کد خبر : 41648
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1398 - 18:33

پدر شهیدان والامقام «احمدی کافشانی» آسمانی شد

پدر شهیدان والامقام «احمدی کافشانی» آسمانی شد

پدر شهیدان والامقام عبدالرضا و محسن احمدی در روستای کافشان فلاورجان تشییع و در کنار مزار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

به گزارش نیوز فلاورجان، مرحوم حاج علی آقا احمدی کافشانی ، پدر شهیدان والامقام عبدالرضا و محسن احمدی ، پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این پدر صبور و فداکار، بعداز ظهر  امروز مصادف با ۱۸ ماه مبارک رمضان  با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان شهدای خط شکن  و اقشار مردم برگزار شد و پیکر حاج علی آقا احمدی کافشانی تا گلزار مطهر شهدای روستای کافشان  تشییع و سپس در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهیدعبدالرضا احمدی کافشانی بیست یکم بهمن سال ۶۱ درعملیات والفجر مقدماتی و شهید محسن احمدی کافشانی  در تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۳ در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
مراسم سومین  روز درگذشت این  پدرشهید دو شنبه ۶ خرداد همزمان با  سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) از ساعت ۸ تا۱۰:۳۰ در مسجد جامع روستای کافشان شهرستان فلاورجان برگزار می شود.

گفتنی است شهرستان شهدای خط شکن با تقدیم ۱۴۰۰ شهید که از این تعداد  ۸۳ خانواده دارای دو شهید و ۵ خانواده که سه نفر از اعضای آن به مقام شهادت نائل شده‌اند  که نشان از عظمت و بزرگی این شهرستان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان این نظام است.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc