کد خبر : 42381
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 15:50

اجرای طرح حمل‌ونقل پاک در کلیشادوسودرجان

اجرای طرح حمل‌ونقل پاک در کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان:طراحی و توسعه مسیرهای شهری با محوریت عابران پیاده‌ در پروژه‌های عمرانی مانند ساماندهی پارک ساحلی شهر و توسعه مسیرهای دوچرخه‌سواری نیز در نظر گرفته شده است.

‍ ‍
شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه توسعه پیاده‌روها امکان ارایه خدمات مناسب شهری را فراهم می‌کند، گفت: اجرای پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی، زمینه اجرای طرح حمل‌ونقل پاک را فراهم می‌کند.
حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حمل‌ونقل پاک به عنوان یک پدیده سیاسی و اجتماعی، نقش بسیار مهم و حساسی در کیفیت و ساختار اجتماعی و اقتصادی جامعه دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح حمل‌ونقل پاک در این شهر، خاطرنشان کرد: این شهرداری با اجرای طرح‌های عمرانی در جهت توسعه و ساماندهی اصولی پیاده‌روها و اصلاح مسیرهای شهری قصد دارد زمینه اجرای طرح پویش حمل‌ونقل پاک را فراهم کند.

شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه در نهضت پیاده‌روسازی این شهر پنج هزار و ۷۰۰ متر پیاده‌راه ساخته شد، عنوان کرد: ساماندهی و برنامه‌ریزی برای توسعه مسیرهای گذر شهری با هدف تسهیل عبور و مرور عابران پیاده در فضایی امن، موجب ارتقاء تعاملات اجتماعی می‌شود.

اخگر گفت: طراحی و توسعه مسیرهای شهری با محوریت عابران پیاده‌ در پروژه‌های عمرانی مانند ساماندهی پارک ساحلی شهر و توسعه مسیرهای دوچرخه‌سواری نیز در نظر گرفته شده است..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc