کد خبر : 42595
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 10:18

ثبت اولین وقف فلاورجان در سال ۹۸ به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال

ثبت اولین وقف فلاورجان در سال ۹۸ به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از اولین وقف در سال ۹۸ در شهرستان فلاورجان خبر داد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان از ثبت اولین وقف جدیدشهرستان همزمان با هفتم ذی القعده گرامیداشت مقام امامزادگان در سال ۹۸ به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون خبر داد.
احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: فرهنگ‌سازی وقف به سمت نیازهای روز جامعه نظیر علم و فناوری، اعیاد مذهبی، دارو و درمان و تفسیر و آموزش قرآن امری ضروری و از اهمیت ویژه برخوردار است.
احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از ثبت اولین وقف در سال ۹۸ در شهرستان فلاورجان به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: واقفین خیر اندیش غلامشاه محمودی و منصور کریمی به نمایندگی از بختیاری های مقیم فلاورجان زمینی به متراژ ۳۳۷متر مربع را به نیت توسعه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و حسینیه محله ی جعفرآباد وقف نمودند.
وی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ وقف درجامعه تاکید کرد و افزود: افرادی که از توان مالی کافی برخوردار نیستند می توانند با وقف مشارکتی در این مر خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت کنند.

آزادگی گفت: در صورت ترویج فرهنگ وقف مشارکتی بسیاری از مشکلات موجود جامعه رفع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه وقف میراث ماندگار است، گفت: اولیای دین خود این اقدام را انجام داده تا به مردم بیاموزند که از ثمرات دست یافته‌های خود در آخرت نیز استفاده کنند.
وی با بیان اینکه واقفان خیراندیش در ثبت موقوفات به نیاز‌های روز جامعه توجه کنند، گفت: کمک به نیازمندان، دارو و درمان، حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان، حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، خرید جهیزیه برای نوعروسان از جمله نیاز‌های روز جامعه به‌شمار می‌رود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc