کد خبر : 42615
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 9:20

یکی از مراحل گام دوم انقلاب خود سازی است.

یکی از مراحل گام دوم انقلاب خود سازی است.

نشست سیاسی جهت پایوران رسمی ووظیفه با سخنرانی سید رضا حجازی یکی از کارشناس سیاسی درمحل حسینیه شهدا ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان برگزارشد.

به گزارش نیوز فلاورجان نشست سیاسی جهت پایوران رسمی و وظیفه با سخنرانی سید رضا حجازی یکی از کارشناس سیاسی برگزار گردید ایشان مطالبی درباره مسائل روز بیان نمودند.
حجازی در ادامه افزود: یکی از مراحل گام دوم انقلاب خود سازی است.در گام اول تمام شهدا با خود سازی وارد صحنه انقلاب شدند ومی خواستند خدا وندروی زمین محور باشد ولی امروزه عده ای آمده اند و می گویند باید خود محور باشند وتفکر لیبرالیسم واومانیسم را محورخود قرار می دهند.
وی ادامه داد: شعار انقلاب اسلامی، امت واحده ، به سمت خدامحوری با خود سازی وجامعه سازی است و انتقال این موضوع به دنیا و تمدن سازی در مقابل تمدنی که با اراده انسان دنیا را بحرکت درآورده کار سختی است.
حجازی با اشاره به اینکه چراامروز تمام دنیا در مقابل ما ایستاده خاطرنشان کرد: برای اینکه ما توانستیم دربرابر تمدنی که بدست آنها ساخته شده بود ایستادگی کنیم وتوانمند وقدرتمند شدیم وبرای اینکه قدرتمند تر بشویم باید اول از انقلاب اسلامی که از سال۱۳۳۴شروع وتا به امروز ادامه دارد شناخت پیدا کنیم و بصیرت مردم را بالا ببریم .
وی در ادامه افزود: دشمن ساکت نیست وهر روز برای انقلاب و بر اندازی آن برنامه ریزی می کند ، نمونه آن حذف حجاب، تحریم های اقتصادی و جنگ نرم است .که در برابر آن مقام معظم رهبری امام خامنه ای دستوراتی را مانند تشکیل هیئت های اندیشه ورز ، اقتصاد مقاومتی ، رونق تولید ، حمایت از کالای ایران را صادر می نمایند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز قدرت معنوی واندیشه ای مورد هجمه واقع شده است، نقشه فرهنگی توسط خانم ها وبانوان به نام آزادی بانوان اتفاق افتاده مانند دوچرخه سواری ، حجاب اختیاری ، حیف است موهای زیبای شما آفتاب نخورد وما حجاب تعبدی می خواهیم . که در کنار آن باید از حجاب تعقلی استفاده کنیم ومبارزه یدی نمی خواهد بلکه باید مقابله فرهنگی انجام داد وما باید در فضای مجازی در راستای اهداف دشمن با آنها مقابله کنیم .
این هادی سیاسی در ادامه افزود: درگام دوم انقلاب باید تمام تجربیات وتوانمند هایمان در گام اول انقلاب را به نسل جوان انتقال بدهیم تا بتوانند در گام دوم انقلاب پیروز شوند .امروز تفکراتی دربین جوانان القاء شده که این انقلاب جز قحطی، تورم و گرانی برای ما چه سودی داشته است که وظیفه ما این است که دستاورد های انقلاب را به آنها انتقال دهیم .
حجازی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن اهدافی را در پیش رو دارد که می توان به چند مورد آن اشاره کرد،وارد خانواده شویم وحجاب را مورد هدف قرار دهیم، وارد اجتماع شویم و ولایت فقیه را هدف قرار دهیم تا ریشه انقلاب را بزنیم وانقلاب فرهنگی را به سمت انقلاب سیاسی ببریم وبه دنبال نا فرمانی مدنی هستند وتمام مطالبات خود را به جای اینکه از رئیس جمهور مطالبه کنند به سمت رهبری برده و از او مطالبه می کنند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc